Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:976)

Forum - Reacties

camping gezocht in karinthie
Geplaatst door: cindy , Datum: 31.03.2008 21:15
Wij zoeken een camping in karinthie en hebben met z'n allen (2 vlw. + 3 kids: 8j, 6j en 2 mnd) de bijna (onmogelijke) volgende wensen: goed sanitair, bij een meer/rivier, met een fijn zwembad, ruime plaatsen, leuke activiteiten voor de oudste twee knutselen of een kinderboerderij / dieren aanwezig. Wie o wie heeft tips voor ons, alvast bedankt!
Geplaatst door: lorenz , Datum: 31.03.2008 22:02
hallo,

wij zijn naar schluga in hermagor geweest en dat was top bevallen, ruime plaatsen, schoon en genoeg animatie. een meer op loop afstand +/- 300 meter en zeker genoeg te doen in de omgeving. suc6
mvg lorenz
Geplaatst door: Joeri Fokke , Datum: 16.05.2008 10:51
kijk ook eens op http://www.indebergen.nl/Cat.asp. Zeer nuttige site met links over campings in Oostenrijk en andere landen
Geplaatst door: petern , Datum: 16.05.2008 20:02
Hoi Cindy,

Wij zijn nog al weg van camping Mentl. Voor het zwemmen ben je aangewezen op het warmste meer van Oostenrijk, de camping beschikt over een heerlijk strand/ grasveld aan het meer, met een flinke steiger en speeltoestellen voor de kinderen. Het is geen super grote camping, maar dat vinden wij juist een pluspunt.
Geplaatst door: Margot , Datum: 02.06.2008 20:49
Is camping Mentl wel rustig of erg druk met animatie?
Geplaatst door: Wilma , Datum: 02.06.2008 21:34
Wij vinden camping Mentl heerlijk rustig,ze zijn niet druk met animatie. Onze kinderen van 8 en 11 hebben het vorig jaar enorm naar hun zin gehad en hebben de weinige animatie ook echt niet nodig gehad.
Met name door hun enthousiasme over de camping gaan we deze zomer wederom naar deze camping ( wat voor ons uniek is ).
Geplaatst door: Wilma , Datum: 02.06.2008 22:06
Margot, had jij ook een bericht op camping-frankrijk staan?, deze heb ik ook voor je beantwoord.
Geplaatst door: Margot , Datum: 03.06.2008 22:37
Hoi Wilma, ik had inderdaad ook een topic geopend op het andere forum omdat hier het aantal reacties minimaal is. Bedankt nogmaals. We gaan denk ik in 2009 die kant op. Nu weer naar Frankrijk.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[7]