Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:950)

Forum - Reacties

Rustige camping in Karinthië voor gezin met kinderen
Geplaatst door: Renate , Datum: 08.01.2008 11:04
Wij willen dit jaar voor het eerst naar Oosterijk. Daarom ben ik op zoek naar een rustige camping in Karinthië voor ons gezin met kinderen (2,5,7 jaar). Het zou fijn zijn als er een zwembad zou zijn. Graag geen harde muziek of disco. Ook moeten de plaatsen vrij groot zijn en wat privacy hebben.

Het zijn misschien wel veel eisen, maar wie kan ons helpen?
Geplaatst door: evelien , Datum: 09.01.2008 21:07
Wij zijn vorig jaar naar camping Mentl geweest. Wij hebben twee kinderen van 5 en 7 jaar. Er is dan wel geen zwembad maar onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het meer. Normaliter willen hun nooit in een meer of rivier zwemmen . Dit jaar gaan wij , op verzoek van de kinderen , weer terug naar deze camping. Een zwembad hebben ze niet gemist !
Op de plattegrond kun je precies zien hoe groot de plaatsen zijn. De grotere plaatsen hebben er heggen tussen zitten en de kleinere plaatsen niet.
Geplaatst door: Renate , Datum: 15.01.2008 17:31
Bedankt voor je bericht, Evelien!

Zijn er misschien nog meer mensen die me een tip kunnen geven?
Geplaatst door: zwiep , Datum: 15.01.2008 19:46
Hoi,

heb je tips voor goede plekken op Mentl ? We willen er graag naar toe maar twijfelen tussen grote plaats aan de rand of plekken met uitzicht op het meer.

Ik hoop op tips,

Groet Zwiep
Geplaatst door: Ruud , Datum: 19.01.2008 14:31
Afgelopen 2 jaar op Terrassencamping Maltatal gestaan met kinderen van 2 en 7. Is heel goed bevallen. Het was aan het eind van alle schoolvakanties, dus eigenlijk iets te rustig! De camping heeft grote plekken, een zwembad en is een goede uitvalbasis voor uitstapjes in de buurt. Ook de Kärnten Card is een aanrader.
Geplaatst door: wilma , Datum: 19.01.2008 20:05
Ik vind persoonlijk de plekken met uitzicht op het meer wat aan de krappe kant, maar ligt natuurlijk ook aan hoe groot je eigen kampeermiddel is. Je kunt de precieze maten vinden op hun site, via de plattegrond zijn deze allemaal aan te klikken. Ik kies zeker niet voor het gedeelte wat grenst aan de weg.
Als ik dan wel uitzicht zou willen, zou ik voor de bovenste rij gaan, nrs. 30 t/m 42. Deze zijn wat gemakkelijker te bereiken met je auto.
Met name één rij lager vind ik aan de krappe kant, ook om met je auto bij je kampeermiddel te komen en weer weg te rijden.
Al met al een camping die het aanbevelen waard is.
Succes.
Geplaatst door: wilma , Datum: 19.01.2008 20:07
Ik was vergeten te vertellen dat het om camping Mentl gaat.
Zwiep dit is dus met name een bericht voor jou.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[12]