Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:907)

Forum - Reacties

wintersport kamperen
Geplaatst door: johanna , Datum: 02.10.2007 13:26
Hallo
het lijkt ons wel een leuk om met de caravan op wintersport te gaan,
maar waar moeten wij om denken,wat is er anders aan dan in de zomer?
behalve de sneeuw en kou natuurlijk en tot welke tijd kun je nog op wintersport? ik heb wel mensen gehoord die zelfs nog in de meivakantie op wintersport gaan kan dit? en wat is een mooie camping als je de honden ook meeneemt en waar wat te beleven valt voor jongens van 15
Geplaatst door: hdm , Datum: 21.11.2007 10:28
Probeer het eens in Altenmarkt im Pongau (Salzburgerland)op camping Glonerbauer. (0043 6644432991) Op loopafstand van de piste en aan de langlaufloipe. Gratis skibus stopt voor de camping om naar verder gelegen gebied van Zauchensee te komen.
Bijna altijd plaats, modern sanitair, goed restaurant en gunstige prijzen: per volwassene euro 8,00, kinderen 4,00, hele kleintjes zelfs gratis als ik me niet vergis. Geen kosten voor standplaats, wel voor electra en douche.
Breng zelf al jaren hier de wintervakanties door, zelfs tot medio/eind april, alhoewel de sneeuw dan soms van mindere kwaliteit is.
Kijk ook eens op www.winterkamperen.nl. Deze site geeft goed leesbare en bovenal nuttige tips voor winterkamperen.
Winterkamperen: DOEN!
Wil je overigens reacties van mensen die het verblijf in een caravan tijdens de wintersport beschtijven, dan kun je op dit forum nogal wat vinden. Wel even zoeken!

Succes
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[9]