Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:893)

Forum - Reacties

weinig reacties
Geplaatst door: diane , Datum: 09.09.2007 18:44
Waarom wordt er hier zo weinig gereageerd op de topics?Dit in tegenstelling tot het frankrijk forum?Is frankrijk mooier? Nee toch zeker!!!!
Geplaatst door: Saskia , Datum: 11.09.2007 19:14
Je hebt gelijk, er komen hier altijd weinig reacties. Maar ja, Frankrijk is en blijft kampeerland nr. 1.
Wij proberen afwisselen in Oostenrijk en Frankrijk te kamperen, vinden het alletwee heerlijk.
In het voor- en najaar kamperen we altijd in Nederland, is ook erg lekker! Maar op Nederland-Camping.nl wordt ook altijd heel weinig gereageerd, volgens mij nog minder dan op Camping-Oostenrijk!
Geplaatst door: diane , Datum: 12.09.2007 18:28
Ik vind Frankrijk ook mooi hoor, wij wisselen ook vaak af , en ook Italie vinden we prachtig. Maar toch blijft OOstenrijk ook zeker trekken. En daarom is het jammer dat er zoweinig reacties komen, want ook over de Ostenrijkse campings zal men toch wel een mening hebben of tips en leuke adviezen.
Geplaatst door: Erna , Datum: 21.10.2007 17:49
Helemaal mee eens.
Na een tijdje niet gekeken te hebben weer eens aan het rond surfen. Ook ik heb hier al eens wat over gezegd. Ik vind het jammer dat er zowel op deze site als op de Nederlandse zo weinig wordt gereageerd. Waar dit aan ligt ????????????? Ik weet het niet.
Maar Oostenrijk blijft voor ons ook steeds trekken. We proberen het in de zomer een beetje af te wisselen, niet steeds naar hetzelfde land. In de winter komen we wel altijd in Oostenrijk terecht (alleen dan niet op de camping) en vorig jaar zijn we zelfs in de herfst even heen en weer geweest. Een pracht land!
Geplaatst door: Milka , Datum: 28.10.2007 23:44
Houd moed....ik heb bijna twee maanden op een reactie moeten wachten maar uiteindelijk toch gekregen.
Frankrijk en OOstenrijk hebben beiden hun mooie kanten! Ik was voor het eerst in Oostenrijk en het is me erg meegevallen. Ik was eigenlijk meteen verkocht toen we de grens over kwamen! Volgend jaar wéér Oostenrijk, maar in 2009 wel weer naar Frankrijk hoor!
Dit forum is oer saai!! Geen afspiegeling van het land zelf!!
Geplaatst door: lorenz , Datum: 04.11.2007 22:14
hallo Milka helemaal mee eens! Maar weet jij wel een beter forum, want die andere oostenrijk forum is misschien nog wel erger.
Is idd erg jammer want je kan niet genoeg te weten komennof tips krijgen toch?
hoop dat het eens wat drukker word
mvg lorenz
Geplaatst door: Erna , Datum: 04.11.2007 23:35
Lorenz,

Welk ander Oostenrijk forum bedoel je?
Geplaatst door: wil , Datum: 07.12.2007 18:39
Lees ik dat frankrijk nr één (1) is in europa??

Nee deze week op radio gehoord en op tv gezien dat voor het eerst in de geschiedenis Duitsland populairder is dan frankrijk, of te wel Duitsland heb kwa populariteit frankrijk ingehaald.
En Spanje dat al jaren op twee (2) staat gaat kwa populariteit waarschijnlijk frankrijk ook inhalen.
Geplaatst door: Peter , Datum: 07.12.2007 19:26
Sinds ik dit forum ontdekt hebt:

http://www.alpenfreaks.nl/forum/?ID=180

ben ik hier weinig te vinden. Het is niet een specifiek camping forum echter een forum over de Alpen.
Geplaatst door: rob , Datum: 07.12.2007 22:31
Ik weet wel hoe dat komt dat er zo weinig gereageerd wordt op deze site.

De echte oostenrijk freaks gaan echt nie zeggen dat oostenrijk zo geweldig en veelzijdig is met prachtige alpen mooie blauwe meren fantastische mensen die gastvrijer zijn als die fransen, zeer lekker eten maar bovenal ook nog betaalbaar. Dus bij deze heb ik gezegt. En dan nooit meer anders zit het hier in oostenrijk veel te vol met frankrijk gangers en dat wil ik natuurlijk voorkomen want een massa met olanders op de camping die zich moeten laten horen dat ze olanders zijn wil ik wel voorkomen natuurlijk.Dus bij deze hou je van rust en prachtige meren en niet van subtropiche zwembaden kom naar oostenrijk,hou je van gastvrije oostenrijkers en niet van aroganten fransen kom naar oostenrijk.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[8]