Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:891)

Forum - Reacties

bijzettentje
Geplaatst door: mila , Datum: 29.08.2007 08:41
Wij hebben inmiddels de nodige kampeer ervaring met onze alpenkreuzer allure.
Voor volgend jaar echter, willen we voor de kinderen een aparte bijzettent aanschaffen.
(dochter = 12, zoon = 10) We kiezen hoogstwaarschijnlijk voor een zogenaamde vis-a-vis tent. Al maken we ons zorgen of deze wel op de plek zal passen. (In Oostenrijk waren de plekken niet al te groot, in Frankrijk wisselend)
We zagen de Denver kid van Hypercamp maar schrokken van de grootte. (3.40x2.20)
Volgens mij zou de Gerjak kids beter zijn, deze is iets kleiner (3.20x2.20). Maar deze hebben we nog nooit écht gezien.
Wie heeft ervaring met één van deze tenten, of heeft een andere of betere tip voor ons??
Nylon en polyester materiaal valt af.
Geplaatst door: Erna , Datum: 21.10.2007 19:11
Ik ken ze allebei niet dus kan je wat dat betreft niets adviseren. Maar als ik het goed lees is het verschil maar 20 cm. Zoveel is dat toch ook nog weer niet? Als ik dan voor de grote was zou ik het daar denk ik niet van af laten hangen.
Geplaatst door: Mila , Datum: 28.10.2007 23:40
Bedankt Erna, voor je reactie!
Op het moment hebben we een favoriete tent gevonden, maar nog niet gekocht:
de Basecamp Cancun, afmetingen: 3.10m x 2,10m. Scheelt weer maar een klein stukje,
maar toch maakt dat op zo'n tent veel uit!
Nu nog op zoek naar een camping met wat grotere plekken, we hebben iets op het oog.
Het plan is er dus, maar nu nog even geduld tot de zomer!!
Geplaatst door: Erna , Datum: 31.10.2007 21:15
Mag ik vragen wat je nu op het oog hebt? Ik ben wel benieuwd.
Geplaatst door: Mila , Datum: 02.11.2007 19:28
Geplaatst door: Erna , Datum: 02.11.2007 21:01
Lijkt me een hele leuke camping. Wij weten nog niet waar we dit jaar heen gaan maar ik houd hem ook in mijn achterhoofd.
Geplaatst door: Jan , Datum: 03.11.2007 12:26
Wij hebben dit tentje van Gerjak en die bevalt prima, 2 aparte slaapcabines en een neutrale ruimte er tussen.
http://www.caravanalbum.nl/displayimage.php?album=32&pos=7 en http://www.caravanalbum.nl/displayimage.php?album=32&pos=28
Geplaatst door: Mila , Datum: 05.11.2007 15:38
Jan, dat is de gerjak kids, en is niet meer te krijgen, helaas.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[15]