Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:807)

Forum - Reacties

Alpencamping Nenzing
Geplaatst door: Sabine , Datum: 01.04.2007 12:23
Wie kan mij vertellen wat er in deze omgeving allemaal te doen is?
Zijn er een aantal bezienswaardigheden waar je geweest moet zijn?
Geplaatst door: kerstin , Datum: 01.04.2007 18:25
Hoi Sabine,
Ik vind het moeilijk om een antwoord te geven. Waarom zul je denken. Ik weet nl niet wat je onder bezienswaardigheden verstaat. De natuur is daar zo verschrikkelijk mooi dat dat overal waar je ook bent al een bezienswaardigheid op zich is. Ook zijn er verschillende kerken te bezichtigen in de omgeving.
Wij genieten daar volop van de bergwandelingen en de fietstochten die we daar maken. Als ik jou was zou ik gewoon bij de vvv informatie opvragen dan kun jezelf kijken waar je interesses liggen.
Geplaatst door: petern , Datum: 01.04.2007 19:55
Wat schitterend is, is de NenzingerHimmel. met een busje naar een schitterende Alm, waar je allerlei tochten kan maken. Bludenz heeft een geweldig Milka festival.

Er is een "berenlift" in Klosters met een leuke speelmogelijkheden voor de kinderen.

Silvretta Classic Rallye een oldtimer rally door Vorarlberg. In Feldkirch heb je een knus leuk direnpark. Ga eens een dagje varen op de Bodensee met een bezoek aan het Zeppelinmuseum. Ga in Bregenz de Pfänderberg op met een schitternd uitzicht over de Bodensee en een dierenpark . Of trek Zwitserland in.

Via de camping wordt eens in de wtee weken deze reis aangeboden. Wij hebben er van genoten:

Bernina- en Glacier-Express

Bernina-Express: Met een komfortabele autobus van de Alpencamping Nenzing gaan wij naar het treinstation in de stad Chur in Zwitserland. Deze trein brengt ons van noord naar zuid – zonder tunnel – door de alpen. Het is een zeer indrukwekkende reis van de gletschers naar de palmen. Geniet in de schitterende panoramawagons de fantastische alpenwereld en het mediteraans leven in het zuiden. In Tirano aangekomen, rijden wij met onze bus via magnifieke paswegen retour naar Nenzing.

Glacier-Express: Zoals bovengenoemd, rijden wij ook deze keer naar Chur. Wij vertrekken met de Glacier-Express nu naar zuid-westen, richting Zermatt. Aangezien de hele rit in één dag niet te doen is, stopt deze indrukwekkende dagtrip in het zeer bekende Andermatt. Daar aangekomen, brengt onze autobus ons naar de imponerende Rhônegletscher, die wij aansluitend van binnen bekijken. Na de middagpause vertrekken wij weer langzaam richting Nenzing en stoppen onderweg nog voor enkele bezichtigingen.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[310]