Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:805)

Forum - Reacties

bodensee
Geplaatst door: georges. , Datum: 27.03.2007 20:27
Beste kampeerders ; kan er iemand mij een kamping aanbevelen aan de bodensee duitsland ;niet onmiddelijk aan t water; of toch aan t water maar dan wel een beetje rustig , indien mogelijk? we zijn met 2 vol wassenen
dank u bij voorbaat
georges
Geplaatst door: riet , Datum: 29.03.2007 14:51
mijn schoonzus is vorig jaar naar deze camping geweest,ze hadden het daar prima naar hun zin,wij zijn een dag op bezoek geweest toen wij op doorreis waren,en het was inderdaad mooi,een rustige camping met over het algemeen laantjes. er was een mooi zwembad bij,en het sanitair was heel schoon.
er zit een goed restaurant bij met een uitgebreide kaart.een snackbar voor wat mee te nemen was er ook,en een kleine winkel,waar je het noodzakele kan kopen,de omgeving is prachtig.

http://www.camping-wirthshof.de/



Geplaatst door: mini , Datum: 29.03.2007 16:36
op camping wirtshof is speciaal voor mensen met honden aan de over kant van weg plaats .mooie camping ongeveer 10km. van de bodezee
Geplaatst door: Hermi , Datum: 03.04.2007 22:45
Een rustige camping gelijk aan de Bodensee.
campingplatz Klausenhorn
Konstanz-Dingelsdorf.
Geplaatst door: mannus , Datum: 06.05.2007 20:13
ik kan mij aansluiten bij het mailtje van riet inderdaad een mooie camping rust en schoon verder perfect te fiets routes echt een aanrader ongeveer 7km van de bodemsee waar je heel mooi lanks kan fietsen mooi aangelegde fiets paden fijne vakantie
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[164]