Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1343)

Forum - Reacties

Is Oostenrijk ook leuk voor 15 en 18 jarige?
Geplaatst door: Mar , Datum: 25.03.2014 15:36
Na de laatste keer Frankrijk (2009) willen wij dit jaar weer gaan kamperen (gehuurde tent). Nu ben ik al aan het snuffelen geweest naar campings in Frankrijk, maar op de site van Vacansoleil kwam ook Oostenrijk voorbij. Wij zijn nog nooit in Oostenrijk geweest en weet dus ook niet precies waar ik het zou moeten zoeken. En daarom dus mijn vraag, is Oostenrijk ook leuk voor jongens van 15 en 18 en wat is dan aan te bevelen. Wij hebben half augustus vakantie en zoeken een huurtent met een max budget van rond de 800 euro. Zijn er tips over campings of delen van Oostenrijk wat aan te bevelen is. Wij zoeken gemoedelijke camping met leeftijdsgenoten en zwemwater. Wifi is voor de oudste wel belangrijk. Verder een leuke omgeving om te bekijken, grotten, marktjes, dorpjes, wandelen etc. Verder hebben wij toch ook wel graag mooi weer. Ik ben benieuwd. Bij voorbaat dank.
Geplaatst door: ® Oostenrijks Toerist. , Datum: 25.03.2014 15:59
Zeker is Oostenrijk ook leuk voor Teenager.
De meren in Karinthie bieden volop mogelijkheden, ook voor de jeugd. (Hermagor, Villach-Faaker See, Wörthersee)Schluga Camping of Seecamping Berghof bijvoorbeeld. Maar ook het Salzburgerland heeft veel opties. Camping woferlgut in Bruck am Großglockner bijvoorbeeld heeft ook veel activiteiten voor de jeugd. Bij het oostenrijks toeristenburo kun je een campingkaart aanvragen met alle Campings in Oostenrijk.
groetjes Christina
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[22]