Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1338)

Forum - Reacties

camping Karinthie met pubers
Geplaatst door: ® Hettie , Datum: 02.02.2014 10:20
Beste mensen, na jaren kamperen in Frankrijk gaan we komende zomer naar Oostenrijk. Ik ben op zoek naar een camping waar de kans groot is dat mijn drie pubers (12, 15 en 17) zich zullen vermaken. Disco is daarvoor niet nodig, wel jongeren in die leeftijd, een hangplek, tafeltennistafels, water en eigenlijk ook een voetbalveld.
Ik heb al gekeken bij camping Am Waldbad in Dellach. Mocht er iemand zijn die ervaring heeft met die camping, dan hoor ik dat graag! Verder ben ik benieuwd naar ervaringen met campingbad Ossiachersee. Maar tips over overige (puber-)campings uiteraard ook heel welkom!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Geplaatst door: Miranda , Datum: 02.02.2014 19:22
Ja, ik heb ervaring met camping Am Waldbad. Wij hebben kleinere kinderen, maar alles wat je zoekt is op deze camping aanwezig. Een mooi zwembad, een voetbalveld, tafeltennistafels die allemaal veel gebruikt worden, zeker ook door kinderen in die leeftijd. Het dorp is op loopafstand en in het dorp is ook een disco, ik weet alleen niet of die veel wordt bezocht door de jeugd van de camping. Er zijn verder bijna alleen maar Nederlanders op deze camping. Heb je nog meer vragen stel ze gerust.
Geplaatst door: ® Hettie , Datum: 22.02.2014 22:33
Dank voor je informatie, Miranda. Helaas blijkt deze camping al volgeboekt in de periode dat wij gaan...
Geplaatst door: petern , Datum: 18.05.2014 11:08
camping Mentl aan de Ossiachersee
Geplaatst door: Oostenrijks Toeristenburo , Datum: 19.05.2014 12:10
Mischien Sportcamp Woferlgut?
Geplaatst door: toon , Datum: 20.05.2014 09:56
camping Schluga seecamp ligt aan een meer met prive strand
Groetjes
Toon
Geplaatst door: hettie , Datum: 26.05.2014 09:03
Bedankt voor de reacties, die had ik na zo'n lange tijd niet meer verwacht. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Campingbad Ossiachersee. Met voetbalveld (harde eis van een van mijn zoons ;)) en direct aan het meer. Naar verluidt veel Nederlanders en Duitsers en voldoende 'oudere' jeugd. Tot nu toe zijn we heel vriendelijk bejegend door de campingeigenaren.
We zijn benieuwd hoe het allemaal gaat bevallen.
Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst!
Geplaatst door: Mirjam , Datum: 30.06.2014 13:57
Wij zaten met dezelfde vraag en hebben na lang zoeken gekozen voor Rosental Roz. Die heeft een klein meer op de camping en geregeld georganiseerde activiteiten en optredens, liet de eigenaar op onze vraag weten. Het is allemaal niet zo grootschalig en 'bruisend' misschien, maar faciliteiten voor voetbal, volleybal en basketbal zijn aanwezig. Kinderen die meegaan zijn 16, 18 en 19 en hen leek dit na bestudering van de website ook een goede keus. We zijn heel benieuwd hoe het bevalt. Ik verwacht dat er ook veel jongere kinderen/tieners zijn, maar onze jongens hebben elkaar en vinden het ook prima om met volwassenen of iets jongere kinderen samen te sporten.
Geplaatst door: Alida , Datum: 27.03.2015 07:34
Dit jaar voor ons dezelfde vraag waar gaan we heen met onze pubers? De eis van onze dochters (16,14,12) is dat er meer jeugd moet zijn. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn van vorig jaar. En vooral hoe vond jullie jeugd het.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[7]