Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1268)

Forum - Reacties

camping maltatal of am waldbad?
Geplaatst door: ® mijnelmo , Datum: 06.11.2011 21:07
wie van jullie is op 1 van deze campings geweest? wie kan ons tips geven??? we willen snel 1 van deze campings boeken...
hoor graag van jullie!!!!
Geplaatst door: daphne , Datum: 07.11.2011 20:04
Ik ken beide campings niet, maar als je de meningen over deze campings leest, kun je bijna geen verkeerde keuze maken.

Wil je iets huren op één van deze campings dat je al zo vroeg boekt? Voor de wintersport zitten de campings in Oostenrijk meestal al snel vol, maar voor de zomer valt dat nog wel mee.
Geplaatst door: mijnelmo , Datum: 07.11.2011 23:17
we willen zeker zijn van een plaats vandaar. veel kennissen adviseren ons dat die ook altijd naar oostenrijk gaan. vandaar...
Geplaatst door: nicole , Datum: 08.11.2011 09:12
camping maltatal ken ik niet.
camping am waldbad gaan wij zomer 2012 voor de 3e keer naar toe.
stuur me maar een mail met wat je wil weten en ik beantwoord je vragen, ook met eventueel foto's.
groetjes en succes Nicole
Geplaatst door: ® mijnelmo , Datum: 10.11.2011 21:19
het is am waldbad geworden!!! jippie we hebben er nu al zin in!
Geplaatst door: esther reinders , Datum: 02.01.2012 11:36
Camping waldbad is echt top we zijn er twee jaar geweest kinderen gingen huilend van de camping.
Schoon word twee keer per dag schoongemaakt.Mooi zwembad,supermarkt op loopafstand.Alleen dingen in de buurt heb je een auto nodig.Prachtige klamm op een uur lopen van de camping.Prima pizzaria in het dorp..
Echt top veel plezier
Geplaatst door: Lut , Datum: 08.01.2012 22:57
camping Maltatal ligt in een heel mooi dal maar hoger gelegen en afgelegen.Deze camping kan je kiezen als je minder drukte om je heen wil.De omgeving daar is wel prachtig met vele watervallen als je een rit maakt door het Maltadal. Zeker eens aan te raden.Veel plezier op waldbad.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[36]