Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1206)

Forum - Reacties

Camping met stacaravan en zwembad
Geplaatst door: Miranda , Datum: 04.11.2010 22:50
Wij willen volgend jaar met onze 2 zoontjes (3 en 6 jaar) naar Oostenrijk. We hebben geen eigen caravan, dus willen we er eentje huren. We zoeken een camping met zwembad (kinderbad!) en een leuke speeltuin. Liever niet direct aan een meer. In principe maakt het ons niet veel uit waar in Oostenrijk, maar het is wel leuk als er wat dingen te doen zijn voor de kinderen.
Weet iemand een camping voor ons, want we komen er zelf niet uit.
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 05.11.2010 06:30
camping am waldbad in karinthie in dan misschien de beste optie.

http://www.camping-waldbad.at/

er zijn stacaravans , mooie zwembaden, leuke speeltuin, geen meer.
wij zijn er afgelopen zomer geweest.
en gaan komende zomer weer terug.
mijn man wil normaal niet vaker naar een zelfde camping dus dat wil heel wat zeggen....
wil je meer weten ?
dan mail je me maar gewoon.
succes met zoeken, nicole
Geplaatst door: anke , Datum: 05.11.2010 11:07
http://www.maltacamp.at/

ziet er leuk uit voor jonge kinderen!
Geplaatst door: Miranda , Datum: 05.11.2010 14:08
We waren graag naar Am Waldbad gegaan, omdat wij daar zelf meerdere keren zijn geweest (mijn man zo'n 12 keer als kind), maar helaas is deze al voor de hele zomervakantie volgeboekt! Ik wil dus eigenlijk dit voorjaar al voor de zomer 2012 deze camping gaan boeken.

Maltadal heb ik idd ook al gezien, ben je zelf ook op deze camping geweest? Hoe staan de stacaravans, heb je ook een beetje ruimte om de caravan?
Geplaatst door: anke , Datum: 05.11.2010 15:43
Nee, Miranda wij zijn er nooit geweest, dus geen persoonlijke ervaring. De camping oogt leuk voor kinderen vandaar..
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 06.11.2010 12:39
je moet het gewoon na 15 januari nog eens vragen of er plaats is.
wat doen heel veel vaste gasten:
ze weten als ze daar in de zomer zijn nog niet precies wanneer ze vakantie hebben en nemen dan een optie voor sommige wel 6 weken.
15 januari neemt de camping contact met je op wat nu de precieze datum wordt.
en dan komen ze meestal maar 2 of 3 weken..
en kunnen ze dus nog lekker schuiven.
dus nu lijkt het dat ze vol zijn maar dadelijk komen er weer plaatsen vrij.
het zou verboden moeten worden hoe sommige dat doen, maar ja.....
Geplaatst door: Miranda , Datum: 06.11.2010 13:03
Nicole,
Pfff, ik vind 15 januari eigenlijk te laat, ik ben bang dat als er dan geen plek meer is ik ook te laat ben voor een andere camping...
Ik zal volgende week eens bellen met Vacansoleil (die verhuren de caravans), misschien kunnen die iets meer vertellen. De camping in het Maltadal is ook via Vacansoleil, maar die is ruim 30 euro per nacht duurder als Waldbad en dat maal 14 nachten loopt toch wel op en dat voor een 2e keuze...

Weet er iemand misschien nog een andere camping die met deze 2 te vergelijken zijn, die ik misschien over het hoofd heb gezien?
Geplaatst door: anke , Datum: 06.11.2010 20:56
Zelf niet geweest, maar ziet er goed uit:

http://www.schluga.com/index.php?id=100&L=3
Geplaatst door: Miranda , Datum: 17.12.2010 14:40
Even een update.
We hebben toch maar besloten om komende vakantie in Nederland te blijven, omdat Am Waldbad echt volzat.
Ik weet inmiddels wel dat ik al snel voor de zomer van 2012 kan boeken wat we dan ook gaan doen.
Dus in de zomer van 2012 gaan we dan eindelijk toch naar Dellach in Oostenrijk.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[28]