Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1160)

Forum - Reacties

forum sluiten?
Geplaatst door: peter , Datum: 05.03.2010 20:03
Graag wil ik een discussie starten of dit forum wel zin heeft en het niet beter gesloten kan worden.

Al lang valt het mij op dat er nauwelijks op vragen gereageerd wordt, daar naast wordt het forum ook nauwelijks gecontroleerd en beheerd. Er staat al een aantal dagen zooi op van een spamrobot en ondanks mail aan de de forum beheerder staat dit er nog steeds.

Mijn vraag aan jullie heeft dit forum nog zin en waarde?

Zo ja wat vinden jullie dat er veranderd / verbeterd moet worden?

Misschien dat wij met elkaar een oplossing hebben, want volgens mij is dit forum op sterven na dood en dat vind ik jammer.

Groet,

Peter
Geplaatst door: ® Jeff , Datum: 06.03.2010 22:02
Forum wordt niet druk bezocht.
Als je het vergelijkt met garda meer forum bijvoorbeeld.

Misschien moet er meer reclame voor gemaakt worden.

Aan de andere kant, er gaan ook veel minder mensen kamperen in Oostenrijk dan in Frankijk, Italie of Spanje.

Geplaatst door: rockfire , Datum: 07.03.2010 14:46
Er wordt nu eenmaal minder naar gezien, maar om het daarom te sluiten. Dat zou ik niet doen.

Rommel (spam) moet natuurlijk wel opgekuist worden.
Geplaatst door: greet , Datum: 07.03.2010 21:42
Ik heb er in het verleden heel goeie info op gevonden, en wanneer ik weer naar oosterijk op vakantie ga hoop ik er terug gebruik van te maken. greet
Geplaatst door: daphne , Datum: 11.03.2010 10:19
Sluiten zou jammer zijn, zeker als de reden is dat er weinig wordt gereageerd. Er wordt hier wel veel gelezen, zeker daar waar het meningen betreft. Meer reakties zou uitmonden op een "Libelle"forum zoals het in het Frankrijkforum het geval is tijdens komkommertijd. Of dat wenselijk is?
Zo is het veel overzichtelijker dan allerlei topics die niets met kamperen of Oostenrijk van doen hebben.

Gr. Daphne
Geplaatst door: jan , Datum: 12.03.2010 16:53
Lekker laten staan. Ook al wordt er weinig gereageerd, Oostenrijkgangers kijken echt wel.
Geplaatst door: R , Datum: 13.03.2010 22:46
Nee!!!!
Niet sluiten. Zou graag naar Oostenrijk op vakantie gaan vanwege het mooie landschap.
Wat houdt me tegen????
Het weer. Is er iemand die me over de streep kan trekken en een mooie camping weet voor een gezin met 3 kinderen (9.11 en 13 jaar oud!)
Ik kijk erg vaak hier.
Geplaatst door: Lut , Datum: 13.03.2010 22:47
neen , kijk er toch regelmatig op.
Geplaatst door: jan , Datum: 15.03.2010 18:48
R, waar gaat je voorkeur naar uit?
Geplaatst door: Anita , Datum: 19.08.2010 14:19
Hallo. Het is vandaag voor het eerst dat ik dit forum bezoek. Ik vind het juist erg leuk om te kijken wat mensen schrijven. Het frankrijk forum wordt wel heel veel bezocht maar daar staan onderhand ook al vragen op over campings in Spanje en Italie. Lijkt mij ook niet echt de bedoeling van het Frankrijk forum. Aangezien wij volgend jaar misschien wel naar Oostenrijk willen gaan voor onze zomervakantie kijk ik nu hier. En hoop wat leuke informatie tegen te komen.

Ik zou dus zeggen: niet sluiten dit forum.

Geplaatst door: vakantieganger , Datum: 27.08.2010 09:27
even contact opnemen met Tineke en Johan ( website beheerder van Camping-Frankrijk)
ze kunnen je ongetwijfeld helpen met dat spam gebeuren .


succes
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[10]