Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1075)

Forum - Reacties

Mountain Camp Pitztal
Geplaatst door: Tonnie , Datum: 13.05.2009 10:06
Voor komende zomer overwegen wij om naar deze camping te gaan. bij de meningen, weke overigens wel positief zijn , is de meest recente mening van 2007. Zijn er mensen op dit forum die recenter op deze camping geweest zijn. Waar ik met name in geïnteresseerd ben is de drukte, zowel op de camping als in de omgeving. Hoe zijn de staanplaatsen op deze camping, wat moet je gedaan hebben in de omgeving. Verder zag ik dat de camping in een dal ligt, betekend dit dat de zon de halve dag verdwenen is of valt dit mee. Ik ben zeer benieuwd.
Geplaatst door: Bianca en Gerald , Datum: 01.06.2009 19:29
Hoi Tonnie,

Ik weet niet waar en welke reactie je hebt gelezen, maar wij zijn erg enthousiast over deze camping. De sfeer is prettig, sanitair etc prima en verder is het lekker kleinschalig gebleven.(maar goed, da's uiteraard heel persoonlijk of je dat leuk vind) De plaatsen zijn prima van grootte, onze 6x4 m tent kon er prima staan. Wel hebben wij de auto op de parkeerplaats gezet ipv naast de tent, wat dus wel mag en de meesten dan ook doen. Da's dan ook het enige minpunt in onze ogen.

Het Pitztal is een mooi dal, wel heel rustig. Het naastgelegen dal Ötztal is wat drukker. Wat wij erg aangenaam vonden was dat je door het hele pitztal gratis met het openbaar vervoer mocht reizen. Als je van wandelen en fietsen houdt kan je er je hart ophalen. Genoeg hutten en gipfels te bewandelen. Zeker als je uitstapjes maakt naar het Ötztal en Kaunertal.

De meeste campings in de bergen bevinden zich in een dal. s Avonds koelt het dan ook nogal af. Maar goed op een paar honderd meter hoger is de temperatuur ook lager (zeker aan de noordzijde) s Ochtends was onze tent in no time droog van de ochtenddauw. Meestal gingen we dan ook vroeg naar bed (en dan lekker vroeg op om weer vroeg op pad te gaan) In Jerzens zelf zijn we wel eens lekker gaan eten (vooral 'de Bauernstube' was favoriet), maar er zijn weinig gezellige avonden daar. Wel hebben we aantal keren spontaan een heel gezellige avond doorgebracht in het kleine kroegje op de camping zelf.

Wij hebben dit jaar weer geboekt en kunnen bijna niet afwachten tot het zover is!!!

Alvast fijne vakantie!
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[12]