Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1011)

Forum - Reacties

waar moet ik zijn?
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 09.08.2008 22:42
waar moet ik in oostenrijk zijn om de meeste kans te hebben op goed weer in augustus en waar best veel nederlanders komen?
welke campinig is geschikt voor ons gezinnetje met 2 meiden van 7 en 4 jaar.
Geplaatst door: patricia , Datum: 10.08.2008 11:28
Hallo, ik kan camping rosental-roz aanbevelen. Wij komen hier al jaren toen de kinderen nog baby waren. Veel nederlanders en altijd mooi weer.

mvg
Geplaatst door: ria , Datum: 10.08.2008 23:14
wij zijn jaren naar camping neubauwer geweest aan de milstattersee in karintie,vaak goed weer,vanwege de luchtstroming uit italie,waar je dichtbij zit,het meer waar je aanzit is rond de 22 graden warm,de camping is niet zo heel groot,maar er is alles wat je nodig hebt,heel schoon sanitair goed restaurant,een speelveld,met wat speelatributen,wasmachines,drogers en strijkplank met bout beschikbaar.
kortom goed geregeld allemaal,kijk anders even op de website.

http://www.camping-neubauer.at/
Geplaatst door: ® jan , Datum: 11.08.2008 12:37
Ik kan jullie Hell in Fugen-Gagering van harte aanbevelen! Voldoet aan al jullie wensen!
Geplaatst door: Erna , Datum: 31.08.2008 14:52
Ik weet niet of je nog steeds wat zoekt, maar wij (en met name ook onze kinderen) vinden camoing Berggruss in Berg im Drautal leuk. Wij waren er 5 jaar geleden geweest en zijn er dit jaar weer geweest. Dit jaar stonden er vrijwel alleen maar Nederlanders, met volop kinderen in de leeftijd tot ongeveer 10/12 jaar. Het krioelt ervan, en ze vinden elkaar gelijk. Het is geen grote camping, ongeveer 50 plaatsen.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[26]