Gebruiker:  Login

Forum - Plaats een Reactie
Plaats een reactie op onderstaand forum onderwerp
Naam:
E-mailadres:
   (niet verplicht)
Onderwerp:Eenvoudige (berg)wandelingen met kleine kinderen
Bericht:
Woordverificatie: Geef de tekens op die in de onderstaande afbeelding worden weergegeven.
 
Captcha
Letters zijn niet hoofdlettergevoelig
   
Spelregels           

Eenvoudige (berg)wandelingen met kleine kinderen
Geplaatst door: ® mar, Datum: 21-10-2010 15:45  
Eenzelfde vraag is ook bij het Frankrijkforum gesteld, betreffende Frankrijk. Ik zou echter ook graag tips willen krijgen voor Oostenrijk.
Volgende zomer zijn onze kinderen ruim 6 net 5 en 2 (die mag in de rugdrager)
We willen graag tips welke gebieden, of eventueel ook tips vanaf welke leuke campings je mooie wandelingen kan maken. Het liefst doe ik "rondwandelingen" maar heen en terug met deel kabelbaan is ook leuk (waarbij de vraag is: zijn er ook gondels of grotere liften. Heb ook wel eens kleine stoeltjes liften gehad maar met 1 kind naast me en 1 kind op schoot lijkt me dat eng/niet verantwoord of zie ik dat verkeerd?? In die zin zijn wandelingen vanaf de camping wellicht een beter idee)
Qua campings houden van niet al te groot (rond de 100 plekken) wel met leuke speeltuin en zwembad. Verder hoeft er geen animatie ofzo te zijn. Wel ruime plekken want grote tent.

Maar belangrijkste is toch de vraag: ideen of tips voor wandelingen, al dan niet verwijzingen naar goede boekjes die ik kan gebruiken.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]