Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:978)

Forum - Reacties

camping Edelweiss Neustift-Volderau.
Geplaatst door: joke , Datum: 02.04.2008 12:37
Hallo iedereen,

Graag zou ik wat aan de weet willen komen over deze camoing. Is iemand hier wel eens geweest?
En zoja, wat is het voor soort camping? Is het een beetje gezellig en komen er ook wel wat Nederlanders, niet dat zo heel erg belangrijk is, maar het is wel zo makkelijk als je elkaar wat ervaringen kan uitwisselen over wandelingen in de omgeving. Is deze camping erg druk in de zomer?
Ik heb deze camping sl meerdere keren ge-emaild, maar ik krijg nooit antwoord. Dat vind ik hoogst irritant.
Maar, hopelijk kan iemand zijn ervaringen hier even opschrijven.

Groetjes, Corrie
Geplaatst door: wim , Datum: 03.04.2008 19:41
ik ken de genoemde camping niet, maar als ze de moeite niet eens nemen om je te antwoorden. (Mits je natuurlijk het goeie adres hebt of verder niks fout hebt gedaan).
Zou ik persoonlijk al geen belangstelling meer hebben.
Geplaatst door: ivonne , Datum: 05.04.2008 08:03
Hoi,

Ik heb ze , na onze vakantie daar, ook al eens gemaild en wel antwoord gekregen.

De camping zelf: prachtige ligging (vinden wij), je kijkt uit op de gletscher, maar dat is nog wel een stukje rijden.

De beek die langs de camping loopt maakt zo'n lawaai dat praten soms lastig is, iets verder van de beek heb je dat minder.

Het nadeel vonden wij: voetbaalen n andere balspelen mogen niet, de broodjes vinden we erg duur (0,35 per stuk).

Er waren meer Nederlanders waaronder ook een groep jongelui die bij het toiletgebouw zich zeer slecht gedroegen, maar dat kan overal voorkomen.

Wij vonden het zelf echt heel jammer dat er voor de kids minder speelvertier was, maar we vonden het een prachtige camping met zeer goed sanitair in een heel mooie omgeving.

We zouden voor een langere vakantie niet voor deze camping kiezen, ivm speelmogelijkheden.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[6]