Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:977)

Forum - Reacties

Camping aan surfmeer gezocht in karinthie
Geplaatst door: Margot , Datum: 02.04.2008 12:27
Wij zijn op zoek naar een niet al te grote camping aan een meer waar je kan surfen.
De plekken moeten ruim zijn i.v.m. grote tent. Wie heeft er een tip?
Geplaatst door: emmy , Datum: 11.04.2008 14:41
Kijk eens op Camping Sandbank (voorheen Florian) aan de Faakersee. Vanaf deze camping wordt gesurfd en er is ook een surfschool. Camping is in handen van nieuwe eigenaars die bezig zijn om de camping verder op te knappen.
Geplaatst door: Teun , Datum: 11.04.2008 16:12
Ik kan je camping Muller aanbevelen.

Zie onderstaand bericht wat ik ooit heb geplaatst.
Als u nog geen keuze gemaakt hebt kan ik u camping Muller aanbevelen.
Dit is de eerste camping aan de westkant van het meer en ligt 3 km van Techendorf. Techendorf stelt niet zo veel voor.
Je kunt er wel op een terrasje zitten en uit eten gaan, maar er zijn maar een paar winkeltjes en 1 supermarkt.
Camping Muller biedt heel ruime plaatsen en ligt pal aan het meer. Er direct naast zit een prima pizzeria. Ook kun je prima lopend die kant op en onderweg in restaurants terecht.
Wat wij wel als naddel hebben ervaren van de Weissensee, is dat er 's avonds niets te doen is. Wij gingen dan naar de Millstattersee (half uur rijden) daar is volop vertier. Ook veel campings, maar die wij hebben gezien, heel vol, duur en kleine plaatsen. Maar als je van rust, ruimte, bergen, water, wandelen houdt ben je hier goed af.
Groeten Teun
Geplaatst door: Meijer , Datum: 12.04.2008 10:03
Vorig jaar aan de Ossiachersee gestaan.
Seecamping Berghof is prima plek hiervoor, niet constant de goede wind maar we hebben toch nog redelijk vaak kunnen surfen.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[81]