Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:971)

Forum - Reacties

Waar???
Geplaatst door: marlene , Datum: 07.03.2008 18:53
Wie weet waar ik zijn moet als ik een plaats in Oostenrijk zoek waar we lekker in de omgeving kunnen wandelen, een meer in de omgeving waarin gezwommen kan worden en liefst ook nog wat sneeuw.
Er hoeft niet persé een camping in de buurt te zijn.
Geplaatst door: peter , Datum: 07.03.2008 22:42
Denk aan Karinthie, mooie meren, redelijk stabiel weer, lekkere watertemperatuur en Hohe Taurn gebergte waar plekken zijn waar je ook in de zomer sneeuwballen kan gooien.


Geplaatst door: marlene , Datum: 08.03.2008 15:01
Misschien dat we toch liever in Tirol, Vorarlberg of Salzburgerland zitten. Was ik er vergeten bij te melden. Sorry.
Geplaatst door: Diane , Datum: 08.03.2008 15:47
In Tirol heb je de Achensee met bergen eromheen.Er zijn daar ook wel campings, maar daar ben ik nooit geweest. Wat een mooie camping is , is Nattersee, bij Innsbruck in de buurt. Daar heb je een een meer om in te zwemmen. En de omgeving is erg mooi. Sneeuw vindt je zeker in de Gletsjer gebieden zoals het Pitzdal, Solden in het oetztal en natuurlijk de Hintertuxergletsjer in het Zillertal, wat zowiezo een prachtig dal is met mooie campings, bv. hell en Aufenfeld. Succes.
Geplaatst door: marlene , Datum: 11.03.2008 10:04
En het Stubaital? Is daar ook een meer?
Geplaatst door: Cora , Datum: 13.03.2008 18:43
In het Stubaitall is wel een meer, echt een toeristisch stukje met veel parkeerruimte en gras, een kiosk e.d. Maar de stubaier gletscher is niet zo mooi als de gletscher bij Sölden. En over de sneeuw in Stubai liggen allemaal witte doeken om de sneeuw te sparen voor de winter. Je kunt maar een klein stukje op echte sneeuw lopen.
Geplaatst door: chris , Datum: 13.03.2008 19:49
Voralberg!Brandnertal!
Je hebt ; de Brandnergletscher, prachtige omgeving om te wandelen, Bludenz om te shoppen, watervallen, de Lunersee(kun je niet in zwemmen hoor)Er is in Burserberg een hele aardige camping.
Niet ver van de autobaan.weing tourisme en hele vriendelijke mensen.alle soorten sporten kun je er beoefenen, tot golf aan toe.
Geplaatst door: emmy , Datum: 11.04.2008 14:45
Camping Hell of Aufenfeld in het Zillertal. Hebben geen meertje in de buurt maar wel een zwembad. Hell heeft ook een kleine vijver waarin gezwommen kan worden. In Schlitters in de buurt van camping Hell is een klein meertje waar tegen betaling in gezwommen kan worden. Je zit in de buurt van Hintertux met de gletscher. Waar ook in de zomer kan worden geskied. In de Achensee op ongeveer 20 minuten afstand van Hell kan ook worden gezwommen. Echter de temperatuur komt daar niet boven de 20 graden ook niet als het een warme zomer is.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]