Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:964)

Forum - Reacties

Boodschappen doen...
Geplaatst door: Nine , Datum: 06.02.2008 11:51
Hallo vakantiegangers!

Uitgescheurde plastic tasjes, smeltende ijsjes, handvatten die in je vingers snijden en je spreekt misschien te taal niet. Het kan een hele (leuke of grappige) opgave zijn om boodschappen te doen op vakantie.
Ik ben op dit moment bezig met een opdracht om een product te ontwerpen dat 'gebruikers helpt bij het vervoeren van boodschappen'. Mijn doelgroep is gezinnen op vakantie. Ik wil jullie dus vragen wat jullie ervaringen zijn, leuke verhalen, tips, ideeen of problemen? Laat het me weten .

Nine
Geplaatst door: ® jan , Datum: 07.02.2008 18:12
Als niemand reageert dan zal er toch een kern van waarheid zitten in de verhalen dat "wij nederlanders" alles meenemen van huis!
Maar zonder dollen, wij hebben standaard een koeltas in de auto! Verder kleine opvouwbare kunststof kratjes zodat we niet naar dozen hoeven te zoeken die we op de camping weer moeten wegdoen.
Geplaatst door: emmy , Datum: 14.02.2008 21:00
wij hebben in Oostenrijk op een camping ooit een linnen boodschappentas. Zij wilde namelijk geen plastic tassen gebruiken voor de broodjes. Deze tas ligt standaard in de caravan.
Geplaatst door: Milka , Datum: 15.02.2008 14:42
Nine, dat is een onderwerp waar veel over te schrijven is!
Vorig jaar was ik voor het eerst in Oostenrijk. Maar de jaren daarvoor vertoefden we graag in Frankrijk.
Tijdens het eerste verblijf aldaar ging ik naar een slager. Ik sprak (toen nog) geen woord Frans. O ja, één woord.. dat was vache (koe). Handig om te weten als je bij de slager bent! Ik wilde graag weten wat ik kocht, dus wees ik naar een stuk vlees in de vitrine en vroeg "vache"?
De slager keek me enthousiast aan en deed het geluid van een koe na, vervolgens wees hij op de speklapjes en knorde als een varken. Hij hinnikte als een paard, mekkerde als een geit, blaatte als een schaap enz. en wees daarbij steeds weer een ander vleesproduct aan. Het was een prachtige belevenis en wie durft er nog te zeggen dat Fransen niet behulpzaam zijn??
Geplaatst door: jan , Datum: 09.04.2008 15:45
Milka

een verlate reactie.
vertel ook eens over je ervaring bij de visboer
groetjes jan
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[16]