Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:963)

Forum - Reacties

Camping voor kleine kinderen
Geplaatst door: John , Datum: 04.02.2008 12:58
Wij willen dit jaar naar Oosenrijk op vakantie. We zijn met z'n vieren (2 volwassenen, 2 kinderen van 7 en 5) en kamperen in een tent. We weten alleen niet waar we moeten beginnne met zoeken. Wie kan ons helpen ? We zoeken een camping die:
- overzichtelijk en niet te groot is (max 200-250 pl)
- niet te hoog gelegen (koud !?)
- Nederlands kinderanimatie
- zwembad
- voldoende activiteiten in omgeving
Alvast bednakt voor de moeite
Geplaatst door: Wilma , Datum: 04.02.2008 17:00
Ik zou een camping in Karinthië aanraden met name vanwege het weer.
Ook wij kamperen met een tent.
Wij zijn daar vorige zomer ook geweest, camping Mentl aan de Ossiachersee, met twee dochters van toen 7 en 10 jaar. Ze waren hier zo enthousiast over dat we dit jaar wederom naar deze camping gaan. Normaal gesproken gaan we nooit een tweede keer naar hetzelfde.
Met de Kärntencard zijn vele leuke uitstapjes te maken, o.a. veel kabelbanen. Een reptielenzoo en een soort apenheul, kijk maar eens op de side kaerntencard.at.
Ik zou zeggen, kijk bij "zoek camping" en klik Karinthië aan en ga vervolgens eens bij de meningen over deze campings kijken.
Succes met het zoeken.
Geplaatst door: Wilma , Datum: 04.02.2008 17:06
n.b.
Via hoofdpagina Karinthië aanklikken i.p.v. via zoek camping.
Ik vind de zelf de Ossiachersee een mooie centrale ligging t.o.v. eventuele uitstapjes.
Geplaatst door: emmy , Datum: 14.02.2008 20:56
Camping Hell te Fügen in het Zillertal heeft alles wat jij zoekt.
Camping heeft ongeveer 100 plaatsen, nederlandse animatie, zwembad en speeltuin. Ligt op 600 m. hoogte. In het Zillertal en omgeving is voldoende te doen.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[9]