Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:952)

Forum - Reacties

boeken?
Geplaatst door: mieke , Datum: 11.01.2008 17:12
Wij denken er over om komende zomer naar Oostenrijk te gaan. In het verleden zijn wij ook geweest en hebben toen een campingplaats geboekt. Door een ongeval op de heen weg kwam er weinig van de geplande reis terecht en arriveerden we pas na een week op de geboekte camping. Nu willen we weer gaan maar op de bonnefooi, de laatste drie weken van augustus. Is boeken noodzakelijk in die periode, ook voor de meer populaire campings? Wie heeft hier ervaring mee?
Geplaatst door: Lydie , Datum: 14.01.2008 16:34
Eind augustus hoef je absoluut niet te boeken, of je moet echt zekerheid willen. Eind augustus is het hoogseizoen eigenlijk al voorbij. Schoolvakanties afgelopen enz. Dus u kunt na mijn mening gerust op de bonnegooi gaan.
Geplaatst door: Peter , Datum: 14.01.2008 19:54
Ik ben het deels eens met vorige post. De laatste twee weken van Augustus kan je rustig op de bonnefooi gaan het hoogseizoen is dan over.
Bij de tweede week van Augusutus (tot ongeveer de 15e) heb ik mijn twijfels voor wat betreft de populaire campings deze weet ik uit ervaring zijn best vol!
Geplaatst door: ivonne , Datum: 14.01.2008 22:25
Ook in oostenrijk geldt: er is altijd wel ergens plek, niet te ver rijden van de meest gewenste bestemming. En als er geen plek is, ach slijmen helpt dan vaak nog, en anders vraag je of zij ergens plek in de buurt weten?
Nog nooit niet overnacht, en wij kamperen 10 weken per jaar
Geplaatst door: diane , Datum: 16.01.2008 15:15
Populaire campings zoals camping Hell in het Zillertal zijn vaak vol.Maar je kunt vast nog wel ergens een plekje vinden. EEn paar jaar geleden moetsen wij door omstandigheden verkassen en een andere camping zoeken en toe konden we midden in het hoogseizoen nog terecht op camping Natterer See. Nou dat is ook best een populaire camping, maar toch hadden ze nog een paar plekjes.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[3]