Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:851)

Forum - Reacties

verkeersinfo tauerntunnel
Geplaatst door: eelco , Datum: 02.07.2007 15:01
Kan iemand mij vertellen hoe het gaat met het rijden door de tauerntunnel? Zij de files erg lang ?
Geplaatst door: Saskia , Datum: 02.07.2007 18:46
Wij zijn de afgelopen 3 jaar door de Tauerntunnel geweest. Nooit files gehad. Maar wij gingen er altijd op zondag door. Op zaterdag schijnt het altijd gekkenhuis te zijn. Verder is het gewoon heel goed te doen, ook met de caravan.
Geplaatst door: rob , Datum: 02.07.2007 18:57
Ja de wachtijden kunnen behoorlijk oplopen 4uur is geen uitzondering,probeer dus op zondag door de tunnels te gaan dan heb je er het minste last van. Ook kan je via de anwb site kijken welke dagen het drukst wordt verwacht bij de tunnels, ik rij zelf altijd over de tauern pas maar ik heb geen caravan dat scheelt natuurlijk. Verder als je je gewoon aan de snelheid aan houdt en voldoende afstand houd is het een peuleschil die tunnels.
groeten en goede reis
Geplaatst door: Sander , Datum: 03.07.2007 08:51
Hoi, weten jullie mischien of het s'morgens al zo druk is voor de tunnel?
Wij vertekken zaterdag vroeg van Munchen en hoopte zo de drukte voor te zijn.
Of is de autotrein Böckstein-Mallnit een goed alternatief?
Wie kan ons hier meer over vertellen.
Wij gaan het laatste weekend van Juli.
Geplaatst door: Saskia , Datum: 03.07.2007 20:06
Sander, wij zijn altijd op de terugreis vroeg bij de Tauerntunnel (rond 7 uur) en dan kunnen er al kilometers file staan aan de andere kant!
Geplaatst door: celleke , Datum: 04.07.2007 05:39
wij gaan bijna elk jaar door de tunnel maar nog bijna nooit file ik geef je een tip luister onderwegen naar de verkeersinfo staat er geen file rij dan door tot je er door heen bent staat er wel een file ga dan lekker op een camping wat eten en dan slapen maar we hebben wel eens meegemaakt dat er smorgens om half 7 een rij stond van 3 uur terwijl we er s avonds zo hadden door kunnen rijden
greetz celleke
Geplaatst door: Walter , Datum: 09.07.2007 11:34
Hoi, Wij rijden altijd op maandag rond het middaguur door de tunnel, nog nooit stilgestaan.
Wil je een beetje op de hoogte blijven van de drukte kijk dan eens op www.asfinag.at ---> Webcams klik hier op een webcam livestream

Succes en veel vakantieplezier gewenst
Geplaatst door: albers , Datum: 28.04.2008 20:37
Er werd verteld in 2007 dat de tweede tunnelbuizen in de Katschbergtunnel en de Tauerntunnel in vakantie 2008 geopend zouden zijn
Geplaatst door: Wilma , Datum: 14.05.2008 23:00
Ik heb heb begrepen dat het nieuwe deel van de Katschbergtunnel is geopend, maar dat de oude nu wordt gesaneerd.
Deze zal juni 2009 klaar zijn.
Vanaf dan kan dus alles gebruikt worden.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]