Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:707)

Forum - Reacties

Heeft er iemand ervaring met hotel Panoramawelt in Lungern, Zwitserland
Geplaatst door: Gien , Datum: 14.08.2006 15:45
Het is wel neit Oostenrijk, maar ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met dit hotel. De prijzen zijn vrij goedkoop, maar op hun website zie ik geen foto's van hun kamers. Dit voorspelt voor mij niet veel goeds, vandaar mijn vraag.
Geplaatst door: daantje , Datum: 18.08.2006 16:32
, dit is een camping forum, geen hotel forum.
kijk anders eens op het zwitserland forum dat bestaat ook.
waarschijnlijk daar meer succes
Geplaatst door: skister , Datum: 09.02.2008 22:20
Ja, maar het is niet hotel Panoramawelt, het zijn 2 gebouwen. Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest om daar te skien. De prijs was en is zeer aantrekkelijk. Wij schrokken alleen heel erg van de kamers in "Der singende Kuhstal" Het is een soort jeugdherberg, zeer gemoedelijk en vooral is het luxe om op de berg te bivakkeren. Daar tegenover is een gebouw: Berghotel : Nette kamers en etagedouche, maar in 2007 hadden zij er veel dieren waardoor de gang heel erg stonk. Ganzen, geiten etc. Wij gaan dit jaar weer omdat het heel relaxed is ook voor onze kids. Wij hadden vollpension, ontbijt: PERFEKT, Lunch: zelf kiezen, snack, gezond, brood of salade, perfekt. Alleen savonds kon je niet kiezen en de salade bestond bijvoorbeeld uit wat zij die dag over hadden met een sausje erover heen, onze kids waren dat niet gewend, maar wij vonden dat je heel veel kon vragen. Al met al vonden wij het een zeer ongedwongen sfeer, wel een beetje primitief, maar daardoor voelden wij ons wel op ons gemak. In de zomer kamperen wij altijd, dus zijn het gewend om met veel mensen een toilet of douche te delen, en op deze manier kunnen wij toch lekker op wintersport met ons gezin.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[52]