Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:375)

Forum - Reacties

Kirchberg in Tirol
Geplaatst door: Ger , Datum: 12.01.2005 21:34
Wij zijn op zoek naar een camping in de buurt van Kirchberg in Tirol. Nu staat op deze site wel de camping "Wilder Kaiser" in Scheffau, maar er staan geen meningen bij. De internetsite van de camping geeft een leuk beeld, maar meningen van campeerders tellen bij mij zeker mee. Is er dan echt nog niemand daar geweest. Of weet iemand anders iets leuks in de buurt. We hebben wel 2 kinderen bij van 5 en 7 en ik wil niet naar Schlossberg Itter.
Geplaatst door: onno , Datum: 14.01.2005 16:27
Hallo,

Ik heb geen antwoord op je vraag, sorry. Heb echter zelf wel een vraag:waarom niet Schlossberg Itter? Daar willen wij nu net wel naar toe gaan. Alvast bedankt voor je reactie.
Geplaatst door: Ger , Datum: 16.01.2005 17:22
Wij willen eigenlijk niet reserveren en nu Schlossberg Itter is uitgeroepen tot camping van het jaar 2005 zal dat dus wel een probleem worden. De camping op zich lijkt mij super. Misschien over een paar jaar.
Groeten Ger
Geplaatst door: kouwtje , Datum: 18.01.2005 14:00
Ger,
Toeval wil dat wij as. vrijdag vertrekken naar Ellmau. Scheffau ligt naast Ellmau. Wij zijn graag bereid even op deze camping te gaan kijken voor je. Het zal dan wel een winter indruk worden, maar ja beter iets dan niets. Wij zijn op zondag 30 januari weer thuis. Zal daarna een mailtje sturen.
Geplaatst door: Ger , Datum: 18.01.2005 22:10
Fijn,dank je maar geniet vooral van je eigen vakantie je gaat immers niet voor niets. Niet speciaal voor mij daar naar toe gaan. Fijne vakantie. Groetjes Ger
Geplaatst door: kouwtje , Datum: 19.01.2005 12:28
Geen probleem, dochter zit dan in Scheffau. Zal d'r waarschijnlijk toch langs komen, zo groot is Scheffau niet.
En die vakantie gaat goedkomen, bedankt.
Geplaatst door: kouwtje , Datum: 01.02.2005 00:02
Ger,
Zoals beloofd: Wij zijn in Scheffau geweest en ik had het te druk met het skieën maar, de vrouw is op de camping inScheffau geweest. De camping ligt aan de Provincialeweg en die is redelijk druk. De plaatsen zijn niet al te groot. Het sanitair heeft mijn vrouw niet bekeken. Wel een foldertje (gevouwen A-4) meegekregen alsmede een prijslijst voor zomer en winter 2003. Voor de juiste prijzen werd verwezen naar de website: www.camping-wilder-kaiser.com
Het gebied zit er (in de winter dus) heel mooi uit. Ik hoop dat hieraan voldoende hebt, veel succes.
Geplaatst door: Ger , Datum: 01.02.2005 10:54
Hoi Kouwtje, bedankt dat jullie toch nog even naar de camping zijn gegaan. (vooral je vrouw) Ga van de week onze keuze maken. Twijfel even over die drukke weg, deze zal in de zomer nog wel drukker zijn, maar goed nogmaals bedankt. En de groeten.
Geplaatst door: marie-anne , Datum: 26.02.2005 18:34
Ger,
Volgens mij ligt Scheffau niet in de buurt van Kirchberg, maar net aan de andere kant van de berg. Campings in de buurt van Kirchberg liggen in Brixen im Thale en in Westendorf. Allebei op nog geen 8 kilometer van Kirchberg. Volgens mij ligt daar geen camping. De eerste week van mei gaan wij naar Westendorf, als je wil en het is voor jou niet te laat wil ik graag voor je gaan kijken. Laat het me dan effe weten.
Groetjes
Marie-Anne
Geplaatst door: Ger , Datum: 01.03.2005 21:03
Beste Marie-Anne,
Het is niet meer nodig we hebben reeds geboekt. Toch bedankt voor je aanbieding. Groetjes Ger en een veel plezier in Westendorf.
Ger
Geplaatst door: gtbrandsma , Datum: 05.02.2014 17:40
weet iemand ook een plaats(bij particulier op het erf?) voor onze camper van 12 tot 17 maart.
Wij willen graag IN Kirchberg staan
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]