Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1456)

Forum - Reacties

Stacaravan te koop?
Geplaatst door: Vanessa , Datum: 30.10.2019 13:05
Ik ben op zoek naar een mooie stacaravan met vaste plaats op een camping in Tirol in de buurt van een skigebied. Weet iemand/heeft iemand er één te koop staan?
Geplaatst door: ® Fred , Datum: 06.06.2020 15:13
Goedemiddag Vanessa,

Wij gaan dit jaar onze caravan verkopen Dethleff camper deze staat in Itter in de buurt van westendorf en brixen .
Als je intresse hebt kan ik nog meer info sturen.

Dethleffs camper 730 FKR jaar 2000.

Groet Fred.
Geplaatst door: Monique , Datum: 24.06.2020 23:00
Wij gaan ws volgende maand het red ceder chalet van mijn vader verkopen. Deze staat echter niet in Tirol maar op een camping in Voraberg. Zes slaapplaatsen met aanbouw,vast en solide sneeuwdak, verhoogd terras en op een ruim perceel. Je.kunt er ptiima langere tijd in verblijven.
De camping is voorzien van een verwarmde skiruimte/zwembad en hele jaar open. Dichtbij golfbaan. Bij interesse svp mailen.
Geplaatst door: Erwin , Datum: 27.11.2021 13:54
Goedemiddag,

We zijn op zoek naar een mobile home/chalet op een camping in Oostenrijk dichtbij skigebied, jaarplek, en binnenzwembad.

Iemand tips?

hartelijke groet

Erwin
Geplaatst door: Erwin Woldendorp , Datum: 21.08.2023 17:31
Aangeboden, stacaravan tabbert met vaste hut , moeten in overleg met camping eigenaar voor plaats.
Geplaatst door: Huub Dirkx , Datum: 12.10.2023 09:30
Ben voor seizoen 24/ 25 op zoek naar een stacaravan met geisoleerde voortent op een wintercamping in Oostenrijk.
Graag met staanplaats en dichtbij groot skigebied.

Met vriendelijke groet
Huub Dirkx
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[3]