Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1433)

Forum - Reacties

bereikbaar met auto en caravan (beperkte trekkrach
Geplaatst door: ® Peter , Datum: 08.05.2018 13:34
Beste lezers,
Wij willen in de nazomer van dit jaar naar Oostenrijk met de caravan. We hebben drie weken vakantie en het lijkt ons leuk om 2 a 3 campings te bezoeken. Waar het mij om gaat en wat ik niet echt kan terug vinden is: zijn er campings tussen of langs de bergen die je met de auto makkelijk kunt bereiken zonder echt te klimmen. Ik vraag dit n.l. omdat mijn auto maar 1200 cc is en 1100 kg mag trekken. Gelukkig blijf ik daar wel 200 kg onder. Wij houden van wandelen (en dan vooral in de bergen) en een beetje luxe camping.
Mocht iemand zin hebben om te reageren stel ik dit bijzonder op prijs. B.v.d. Peter
Geplaatst door: Marley , Datum: 20.06.2018 14:23
Wij gaan naar Alpen camping Nenzing, omdat we van luxe houden, en deze goed beoordeeld is.

Ik kan je helaas nog niks zeggen over de rit er naar toe, omdat we zelf ook voor het eerst gaan. Maar ik heb volgens mij gelezen dat de camping een tractor bezit en die de caravan eventueel de heuvel/staanplaats op kan trekken. Maar het fijne ervan weet ik niet. (Wij hebben zelf een goede trekauto, dus niet zo in verdiept)

Ik heb bij veel recensies gelezen dat de omgeving prachtig is, er worden vanuit de camping wandeltochten georganiseerd, en de omgeving moet heel mooi zijn. Het is een panorama camping

Misschien heb je er wat aan.

Succes!
Geplaatst door: ReizenFleur , Datum: 07.10.2018 19:08
Wij zijn met onze camper naar Alpen Caravan Park Achensee gegaan. Dat was prima te rijden en het is een mooie camping. We hebben er hier informatie over verzameld: https://www.reisbijbel.nl/oostenrijk/reportages/vliegen-en-klimmen-met-uitzicht-op-de-achensee/
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[38]