Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1429)

Forum - Reacties

campings voor tieners in Karinthië
Geplaatst door: ® Madmax , Datum: 07.01.2018 16:32
Hallo,

Na jaren in Frankrijk op vakantie te zijn geweest willen we dit jaar eens naar Oostenrijk op vakantie gaan.
We hebben een dochter van 13 die graag vriendinnetjes maakt op vakantie. We zoeken een camping bij een meer waar van alles te doen is..in Karinthië.
Wie kan ons daar in adviseren a.u.b.

Mvgr,
M.Hendrikx
Geplaatst door: Toon , Datum: 11.01.2018 22:31
Camping schluga seecamping heet eigen strand aan een meer, dit ligt op 200meter van de camping.
De camping ligt in Hermagor maar let op je hebt schluga Hermagor en schluga seecamping deze laatste ligt aan het meer, de andere ongeveer 4km er van af ok
Groetjes Toon
Geplaatst door: Kathleen , Datum: 15.01.2018 12:32
ik volg even mee. We hebben net hetzelfde idee met onze kinderen (10 en 14)
Geplaatst door: ® RichardVrieling , Datum: 20.01.2018 15:21
Ik ben ook zeer benieuwd.

Ik kijk nu naar de volgende campings:

Mossler, 2 campings in Dobriach
Hermagor, ook 2 campings
Burgstaller in Dobriach
Camping Grubhof
Camping Hell Zillertal
Maltatal camping
Camping am Waldbad

Iemand idee met kinderen tussen 8 en 14 jaar?
Geplaatst door: Noa , Datum: 25.04.2018 21:24
Ook ik lees even mee. Wij gaan sowieso naar Slovenië naar camping Menina, daar blijven we een dag of 10, en we hebben al een uitwijkmogelijkheid naar het zuiden (kust Kroatië) maar wie weet gaan we vanuit Menina toch iets richting het noorden en dan komen we in Oostenrijk / Karinthië uit.

Wij kijken naar camping Wildalpen. Prachtig, maar behalve de mooie omgeving en de rivier (wildwatersporten) is er niet veel. Dat wordt denk ik te saai voor onze tieners van 13 en 15.

Dus een niet al te grote camping waar gezinnen met tieners komen en wat te doen is (zwemmen, rivier, kampvuurtjes, pingpong, zo iets) staat wel op ons wensenlijstje
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[6]