Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1421)

Forum - Reacties

gezocht camping aan meer met zwembad
Geplaatst door: angele , Datum: 02.06.2017 14:07
Wij willen na een aantal jaren frankrijk nu naar Oostenrijk. Wij hebben 2 zonen van 9 en 11 jaar. We zoeken een camping aan een meer maar ook met zwembad. Leuke dingen te doen in de omgeving. Niet te grote camping( tot 300 pl) Ook liefst waar het weer een beetje meewerkt. Zo gauw ik denk een leuke camping gevonden te hebben en vervolgens op zoover kijk dan zoek ik maar weer verder.
Alvast bedankt voor jullie tips.
Geplaatst door: koen , Datum: 05.06.2017 09:23
schluga camping in hermagor. of Schwimmbadcamping Mossler.
Geplaatst door: F. den Hartog , Datum: 09.06.2017 06:27
Beste,
Wij waren vorig jaar voor het eerst in Oostenrijk op vakantie en hebben ook in Hermagoor aan de Pressigersee gestaan. Vorig jaar was het zwembad daar voor het eerst in gebruik. Voorheen moest je gebruik maken van het zwembad op de andere campinglocatie meer in het dorp. Je kan vanaf de camping Pressigersee via een bruggetje over de weg naar het meer lopen.(10 min) Kinderen hoeven dan niet de weg over te steken. Sanitair is uitstekend en `s avonds rustig na een bepaalde tijd. Wel een extra sweater mee voor `s avonds. Het koeld namelijk snel af na +/-21:00 uur Je kan vanaf de camping direct de bergen in wandelen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]