Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1403)

Forum - Reacties

camping met kinderen en hond
Geplaatst door: Susan , Datum: 12.06.2016 16:30
wij zitten er over te denken om dit jaar richting oostenrijk te gaan. Hier zijn we nog nooit geweest. We gaan met eigen caravan op vakantie, 2 zoons van 5 en 7 en een jonge hond. Wat is een hondvriendelijke streek in oostenrijk. zelf zitten we te denken aan karinthie omdat deze streek het mooiste weer heeft. Klopt dit ook?
Heeft er iemand tips voor ons wat we wel of niet moeten bekijken.
Alvast bedankt voor alle tips,
susan
Geplaatst door: Tineke , Datum: 13.06.2016 22:15
Hi Suzan,

Ook wij gaan voor het eerst met 2 kindjes van 5 en 7 naar Oostenrijk, of de hond meegaat zijn we nog niet over uit.
We hebben Alpenferienpark te Reisach geboekt, en een weekje Tirol camping Seehof aan het meer.
Wat wij belangrijk vonden, was dat t geen strakke rijtjes camping is, maar een beetje " Frans" zeg maar. En wat speelgelegenheid voor de kids, met wat beestjes en niet te groot, zodat ze vrij op de camping kunnen vertoeven.Wat weer betreft; Karinthië geeft idd meer zon zekerheid, maar als je her en der leest, is het ook een kwestie van geluk hebben volgens mij. Wij hebben de tent ingeruild voor een caravan, mocht t regenenen, dat is het minder erg??
Nog een tip: kijk even op de site www.alpenfreaks.be . Hier vind je veel info over campings, wandelingen,beIpzienswaardigheden!
Succes met de voorbereidingen .
Geplaatst door: Susan , Datum: 14.06.2016 14:32
Hoi tineke,
Bedankt voor je reactie. Beide campings zien er mooi uit. Heb ze op ons lijstje gezet. De site is ook handig. Ga ik me zeker in verdiepen.
Als er iemand anders nog tips heeft dan zijn deze welkom.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[81]