Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1379)

Forum - Reacties

Camping ah meer met zwembad
Geplaatst door: Cindy , Datum: 02.11.2015 15:03
We zijn voor de zomer van 2016 op zoek naar een camping in Oostenrijk, het liefst in Salzburgerland.
Onze voorkeur gaat uit naar een camping met zwembad/glijbaan en evt. aan een meer. We hebben zelf geen caravan, dus er moeten ook huurmogelijkheden zijn toercaravan of stacaravan.

Iemand suggesties?? Volgens mij zijn er weinig campings a.h. meer met ook nog een zwembad met glijbaan..
Geplaatst door: danny , Datum: 04.11.2015 00:49
Hoi cindy,

als je er 1 gevonden hebt, kan je dit hier dan laten weten? Wij zoeken namelijk ook een zo een camping.
Geplaatst door: annet , Datum: 27.11.2015 21:39
Wij zijn naar een paar jaar Salzburgerland, nu al twee keer naar Karinthë geweest, naar Terassencamping Ossiach. Ligt heel mooi aan het meer, en wij huurden er een stacaravan bij een Oostenrijkse touroperator. Er is wel een glijbaantje, maar die komt in het meer uit, geen zwembad. Het ligt centraal gelegen en met de Karinthekaart kun je een heleboel leuke dingen in de buurt doen.
Naturcamping Schluga Seecamping ligt aan een meer, maar je mag gebruik maken van de Schluga Camping Hermagor, waar zelfs een overdekt zwembad op de camping is. Je kunt daar huren van de Oostenrijkse touroperator en die zijn aantrekkelijk, en beter uitgerust dan een andere touroperator op de camping.
succes
Geplaatst door: Ellen , Datum: 06.02.2016 14:27
Ik wil hier ook graag op reageren. Ik ben ook op zoek naar een huur tent o.i.d. Op een camping en zag ook ossiacher see.
Nu heb ik vaker gelezen dat je kan boeken via een Oostenrijkse touroperator. Welke is dat en hoe gaat dat in zijn werk?
Geplaatst door: Cindy , Datum: 15.02.2016 09:10
Ellen: We hebben ooit eerder geboekt via een Oostenrijkse touroperator en dat is toen goed bevallen: www.gebetsroither.at

We hebben nog geen camping gevonden, we willen het liefst rondom Zell am See of in het gebied Salzkammergut..
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[9]