Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1361)

Forum - Reacties

"fransachtige" camping in Oostenrijk
Geplaatst door: Katrien , Datum: 08.01.2015 08:59
Wij gaan al jaren kamperen in Frankrijk. Hebben liefst een rustige camping met zwembad, graag een rivier (dat is in Oostenrijk misschien moeilijker) en vooral grote rustige plaatsen met wat privacy. Niet zo laantjes met allemaal plekjes naast elkaar, maar een beetje "natuurlijker"
Ik vind dit precies heel moeilijk te vinden in Oostenrijk, vandaar mijn vraag.
Alle tips welkom! En alvast bedankt!
Katrien
Geplaatst door: selwyn , Datum: 14.02.2016 20:37
Hoi katrien, ik heb n soortgelijke vraag gesteld, en kwam uit op camping ferien am wald,mede dankzij n reactie.
Wellicht wat voor jullie? Wij hebben ook jaren gecampeerd, en missen bij t zoeken naar campings in Oostenrijk campings met de wat shabby achtige sfeer. T is naar ons idee allemaal zooo keurig, en idd strak in rijtjes. Vreselijk lijkt me dat om zo bij elkaar in te kijken. Deze camping heeft geen zwembad, maar ik denk dat t dichtbij zijnde meer dit meer als goed maakt.
Ik heb n reserverings aanvraag verstuurd?? succes
Geplaatst door: Tineke , Datum: 19.02.2016 21:40
Heb r eentje gevonden, Wiesen Marhof 10 min lopen naar de Faakersee. Zwembad met glijbaan op camping. Boerderijdieren , tractortochtjes op de camping en voor kids gratis gebruik van skelters. Lijkt me een ideale vervanger voor een Franse camping in Oostenrijk!
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[236]