Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1359)

Forum - Reacties

Huur accommodatie in Voralberg of Tirol
Geplaatst door: ® Renate , Datum: 26.12.2014 21:31
Ik ben op zoek naar een stacaravan/chalet o.i.d. op een camping (zodat we wel de campingsfeer hebben) voor ons gezin (2 volw en 4 kinderen). Ik wil niet iets met een slaapbank in de kamer, want dat vind ik niet heel handig. Wie weet iets leuks?
Geplaatst door: ® Karin , Datum: 27.12.2014 16:49
Heb je een privé berichtje gestuurd.
Karin
Geplaatst door: Karin , Datum: 28.12.2014 12:01
Zag dat hij niks verstuurd had.
Wij zijn vorig jaar op Camping Grubhof in Lofer geweest, is net geen Tirol meer.
We hebben daar een blokhut gehuurd.
Je moet wel alles van thuis meenemen, wij vonden dat zelf erg prettig, er is wel een koelkast en kookplaatje om op te koken. Klein keukentje met warm en koud water.
De douche en toilet gebruik je van de camping, dus echt een beetje het kampeer gevoel.
Er is plek voor 4 personen in de blokhut, maar je kunt een klein tentje in je tuintje plaatsen, er daar de andere twee kinderen in laten slapen, misschien vinden ze dat wel helemaal leuk. Ze verhuren daar ook stacaravans.
Wat wij erg fijn vonden dat binnen een straal van half uurtje rijden vele dingen te doen zijn, dit was voor ons nieuw en een verademing. Het is een plek waar wij zo weer naar terug willen gaan. Als je meer wilt weten dan mail je maar, of evt foto's wilt zien.
Groetjes Karin_________________________________________________________________________________
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[19]