Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1336)

Forum - Reacties

Kleine camping, niet alleen kleine kinderen
Geplaatst door: PetraHM , Datum: 09.01.2014 16:17
Ik zoek een camping voor een paar dagen voor mijn dochter (17) en mij, eind augustus, als de mannen uit ons gezin een MTB-clinic gaan doen in Neukirchen. Tijdens mijn zoektocht kom ik 2 soorten campings tegen: of luxueuze caravanparken met een flinke prijskaart, of kleine boerencampings. Echter, de kleine campings lijken enkel gericht te zijn op gezinnen met kleine kinderen. Beide trekt ons niet erg. Mijn dochter is geen uitgaanstype; we zullen vooral overdag samen actief zijn met wandelen, via ferrata en MTB. Bestaan er in Oostenrijk eenvoudige campings zoals de municipals in Frankrijk? We willen op een afstand van maximaal ongeveer 75km van Neukirchen ( ik was zelf aan het kijken in de omgeving van Rauris). Wie heeft er tips?
Geplaatst door: daphne , Datum: 18.01.2014 16:37
Als je SVR donateur bent, kun je een lijst opvragen van kleine campings in Oostenrijk die bij de SVR zijn aangesloten. Ik heb me laten vertellen dat het er voor Oostenrijk wel veel zijn.
Geplaatst door: PetraHM , Datum: 22.01.2014 20:43
Dank voor de tip. In Frankrijk heb ik het idee dat SVR-campings vaak erg veel Nederlanders trekken, waardoor je niet het gevoel hebt in het buitenland te verblijven. Weet je of dat voor Oostenrijk ook geldt?
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[7]