Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1316)

Forum - Reacties

Weinig reacties
Geplaatst door: Jetje , Datum: 12.04.2013 17:59
Als ik dit forum een beetje bekijk, en zie hoeveel,mensen dit wel lezen maar geen antwoordt geven dan is dit toch jammer. Weet er iemand een andere site waar wel volop wordt gereageerd en ik ook info kan zoeken?
Geplaatst door: koen , Datum: 15.04.2013 09:59
als je op www.camping-frankrijk.nl een vraag stelt over Oostenrijk dan krijg je veel meer reacties als op deze site. Ik heb op die site al een keer de optie geopperd om alle landensites samen te voegen tot een site, maar dat is voor de echte francofielen onbespreekbaar.
Geplaatst door: Jetje , Datum: 15.04.2013 16:14
Wij zijn heel veel jaren naar Frankrijk op vakantie geweest. Ieder jaar hebben we via de meningen en info van de Frankrijk site een camping geonden, en diverse uitjes en bezienswaardigheden bezocht. Vandaar dat ik het zo jammer vind dat ik nergens een site kan vinden met diezelfde info voor Oostenrijk. Alles in een forum knallen vind ik ook geen optie, dan wordt het zo onoverzichtelijk, net als bij Zoover.
Geplaatst door: Jetje , Datum: 15.04.2013 16:16
Ben nog wel vergeten om zeggen dat er toch wel veel mensen kijken op dit forum, gezien de tellingen. jammer dat ze niet de moeite nemen om te reageren.
Geplaatst door: Rockfire , Datum: 15.04.2013 20:49
Hallo,

Daarvoor moet je dan wel info hebben, om te kunnen reageren. Ik ken vrij goed Oostenrijk (berghutten, zimmer frei, wintervakantie), maar we nog maar enkele keren gaan kamperen in Oostenrijk.

Je kan het ook niet vergelijken met Frankrijk, dat zoveel meer campings telt. En waar zoveel meer mensen gaan kamperen.

In het verleden al enkele tips gehaald op de website van de Familie Super, ook op zoover. Het zal een beetje combineren worden. Maar als je nadien je ervaring hier bijvoegd, is er misschien een toekomst voor deze site.

Groeten
Geplaatst door: Jetje , Datum: 17.04.2013 10:20
Natuurlijk mag ik het niet met de site van Frankrijk vergelijken.
Maar ik zie wel dat er honderden mensen de vragen bekijken, dus bezoekers op deze site zijn er genoeg, maar helaas geen antwoord geven of hebben. Oostenrijk word toch ook massaal bezocht door Nederlanders, ik lees vaak dat de campings aan de bekende meren in het hoog seizoen gewoon vol zitten, of niet dan?
Geplaatst door: Jan , Datum: 19.04.2013 19:23
Klopt, wij komen sinds 2005 om de paar jaar in Oostenrijk. Maar meestal verblijven we in het Zillertal. De andere campings en gebieden daar hebben we nog niet zoveel mee. Ik probeer wel te reageren als er een specifieke vraag gesteld wordt waar ik een antwoord op heb. Ik denk dat dat voor de meesten geldt, wel lezen maar geen antwoord hebben. En dan kun je beter geen antwoord geven dan een antwoord alleen om te antwoorden.
Geplaatst door: Jetje , Datum: 24.04.2013 09:31
Ben me in aan het oriënteren op campingmening.nl , iemand nog ideeën voor andere sites?
Geplaatst door: daphne , Datum: 24.04.2013 13:42
www.caravan-forum.nl
De landen-rubriek is zonder inlog te lezen, maar met inlog krijg je nog veel meer informatie die te maken hebben met kamperen met de caravan.
Geplaatst door: rockfire , Datum: 26.04.2013 17:14
Naast campingmening.nl , kan je ook nog op zoover.nl kijken. Daar zijn ook heel wat campings terug te vinden.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[4]