Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1311)

Forum - Reacties

Tirol en Vorarlberg
Geplaatst door: Lenny , Datum: 05.02.2013 10:50
Wij willen,of eigelijk wilt mijn man komend juni naar Oostenrijk,altijd gaan wij naar Frankrijk,waar we het altijd naar ons zin hebben.Heel vroeger,zo'n 25 jaar geleden gingen wij een enkele keer met de zomer kamperen in Oostenrijk en mijn man wilt heel graag weer eens terug,zelf heb ik ook hele mooie herinneringen aan Oostenrijk,maar ook herinneringen van heel veel regen en zelfs eens natte sneeuw in juli,met toen nog de tent.Maar nu mijn vragen.....Wij zoeken voor zowel in Tirol en Vorarlberg een leuke niet al te grote camping met mooie ruime plaatsen en vooral een rustige camping en daar bedoel ik mee,niet langs doorgaande wegen,wat leven op de camping overdags vinden we best gezellig.
Verder wandelen we graag,wandelingen van rond de 2 uur in de bergen kunnen we wel aan,graag tips,lijkt ons leuk om bv met kabelbaan naar boven te gaan en naar beneden te lopen.
Wij gaan in juni,ik neem aan dat reserveren dan niet nodig is op een camping...
Verder zijn alle tips zeer welkom en misschien weet iemand voor onderweg in de buurt van Heidelberg een leuke overnachtingscamping.

Alvast heel hartelijk bedankt voor reakties

mvg Len
Geplaatst door: daphne , Datum: 22.02.2013 00:30
Geplaatst door: Rockfire , Datum: 12.03.2013 20:25
Hallo,

Wandelingen van 2u in de bergen zijn niet zo heel erg veel. Maar als je bijv de combinatie maakt van een kabelbaan en dan daar in de hoogte wandelt kan je toch veel zien. Mogelijke gebieden zijn dan Stubaital (vb Camping Edelweiss) of Pitztal(mountaincamp).

Op volgende site kan je heel wat mogelijkheden bekijken en ook wat beschrijvingen van campings : http://www.superfamilie.nl

Groeten
Geplaatst door: Lenny , Datum: 21.03.2013 08:44
bedankt voor de reakties,
@Rockfire,wat een prachtige site heeft u,ik heb een paar wandelingen uitgeprint en hoop ze komend juni te lopen.
Geplaatst door: Rockfire , Datum: 25.03.2013 00:14
Lenny,

Het is niet mijn site hoor.

Ik had Bert (van de familie Super) online leren kennen via een forum en ook via zijn site. Die heel veel mooie wandelingen en tips bevat.

Vorig jaar stonden we toevallig op dezelfde camping en konden we ook in het echt eens ervaringen uitwisselen. Ik volg zijn site, en als ik denk dat mensen er iets aan hebben, geef ik die als tip.

Alvast veel kampeerplezier.

Groeten
Geplaatst door: daphne , Datum: 25.03.2013 23:02
Wat een supersite Rockfire, dank voor het delen!
Geplaatst door: Henk de jong , Datum: 23.11.2013 18:32
Weet iemand welke plekken mooi en groot zijn met mooi uitzicht op camping Seehof in kramsach?
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[9]