Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1306)

Forum - Reacties

meivakantie oostenrijk?
Geplaatst door: zeeltje , Datum: 16.01.2013 23:22
Hallo,

Wij denken erover om tijdens de meivakantie naar Oostenrijk te gaan. Dit zal dan ook onze eerst bezoek aan Oostenrijk zijn (uberhaupt onze de eerste keer naar een berg gebied).

Wat kan ik verwachten voor weer en activiteiten? Zijn er dan ook veel Nederlanders die naar de Oostenrijkse campings trekken, want dat vind ik wel o zo belangrijk voor mijn kinderen.

Alvast bedankt voor de reacties...
Geplaatst door: Caravaner , Datum: 17.01.2013 18:15
Ga je naar Karintie dan kan je voor de uitstapjes een karnten aanschaffen zit een boekje bij waar instaat wat er te doen is met korting of soms zelfs gratis. website: www.kaerntencard.at
Geplaatst door: koen , Datum: 21.01.2013 21:51
in de meivakantie zijn nog heel veel attracties gesloten. De meeste bergbahnen zijn nog dicht. Ik weet van een aantal jaren geleden dat in een aantal gebieden op de dag van hemelvaart de liften weer open gaan. Dat is onder meer de lift bij Soll naar Hexenwasser (dat is heel erg leuk voor jonge kinderen)en de lift bij Ellmau (Ellmi's Zauberwelt). Bij Hopfgarten heb je ook een aardig park voor de kinderen. In het dal van Wildschonau zijn ook al een aantal liften open. Wilder Kaiser is dus wel een heel aardig gebied om naar toe te gaan. Anders is Karnten.
Geplaatst door: koen , Datum: 21.01.2013 21:59
ik zie op de site dat Hexenwasser dit jaar pas open gaat op 18 mei, dus pas na de meivakantie. Dan zou je beter door kunnen rijden naar Karnten. De Gerlitzen bergbahnen gaan al wel open met hemelvaart. Ik zou een camping nemen aan een van de zuidelijke meren, in de buurt van Villach/Klagenfurt, daar heb je het meeste kans op beter weer.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[69]