Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1273)

Forum - Reacties

camping Karintie
Geplaatst door: Karin , Datum: 29.01.2012 21:26
Na Frankrijk een aantal jaar bezocht te hebben willen we graag naar Oostenrijk. Lekker nostalgisch want ik ging hier altijd met mijn ouders heen. We hebben Karintie uitgekozen vanwege het klimaat. Mijn jongens zijn 9 en 10 jaar. Nu zoeken we een camping aan het water met jeugd die elkaar kan vermaken door te zwemmen, tafeltennis of voetbal ofzo. Geen massacamping met disco waar heel veel oudere jeugd komt. Wie kan ons helpen? Groetjes Karin
Geplaatst door: willeke , Datum: 31.01.2012 09:30
Camping Berghof, daar zijn wij 3 jaar geleden geweest.
Vond het een erg leuke camping, met veel dingen te doen in de omgeving
Geplaatst door: nicole , Datum: 01.02.2012 06:37
camping am waldbad is een hele leuke camping! het ligt niet aan een meer maar het het heeft een super mooi zwembadcomplex ,tafeltennis tafels en bij de uitgang van de camping liggen een paar voetbalvelden.
en heel veel kinderen in hun leeftijd.
een nederlandse snackbar wat de meeste kinderen ook heel erg lekker vinden. wij gaan er nu voor het 3e jaar heen dus dat wil toch wel wat zeggen toch ?
andere jaren ook naar frankrijk geweest maar willen niet meer terug.
als je meer wil weten of foto's dan mail me maar.
groetjes Nicole
Geplaatst door: Lut , Datum: 01.02.2012 21:18
Inderdaad camping Berghof.Redelijke grote camping maar geen mega camping, vind je niet in Oostenrijk.Soms wel wat drukte maar tegenover een grote camping in Frankrijk nog een groot verschil.
Ideaal voor u kinderen.
Geplaatst door: wilma , Datum: 12.02.2012 11:04
Camping Rosental Roz, gemoedelijk en gezellig. En wat het weer betreft, een heerlijke gunstige ligging in het zuiden. We gaan dit jaar ( op verzoek van de kinderen ) er voor de 4e keer naar toe.
Geplaatst door: Hermi , Datum: 20.02.2012 11:35
Hallo,

Ik heb deze topic met veel interesse gelezen, aangezien we mogelijk ook naar deze streek willen. Nicole zou jij contact met me op willen nemen? Ik heb wat vragen met betrekking tot de camping die jij aangegeven hebt in deze topic. Ik heb wat problemen met het aanmaken van de registratie op dit moment.

Dank je wel voor je moeite.

Met vriendelijke groet, Hermi

http://vakantie-holiday.hyves.nl/

http://groups.yahoo.com/group/Vakanties
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 21.02.2012 07:00
als het goed is heb ik je een berichtje gestuurd. door middel van het groene envelopje kun je dit doen....
Geplaatst door: Wilma , Datum: 06.03.2012 14:28
Wij vonden een paar jaar terug camping Schluga in Karinthië erg fijn.
Er zijn er 2; wij zaten in juni op de Seecamping (bij het meer)
Camping is verbonden aan het meer door een bruggetje over de drukke weg; veilig voor kinderen dus.
Toen wij er waren nog weinig animatie maar in het hoogseizoen wel, te zien aan hun schema.
Geen disco op de camping, wel een soort klimeiland in het meer; leuk voor kinderen.
Heerlijk pizzarestaurant iets links van het zwemgedeelte.
Een bar en ijsuitgifte punt op het strandje.
Geplaatst door: Sander , Datum: 22.08.2013 10:57
Ik kom niet op de site van Berghof. Ik moet inloggen maar kan niks aanmaken. Hebben meer mensen hier last van?
Geplaatst door: Karin , Datum: 30.08.2013 10:05
Sander,
Een nieuwe pagina openen, en bij google dit intoetsen, zie hier onde.

http://www.seecamping-berghof.at/nl/home/welkom.html
Dan lukt het wel.
Karin
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[33]