Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1270)

Forum - Reacties

hondencampings
Geplaatst door: neenk , Datum: 20.01.2012 11:49
Ik heb een website over leuke hondencampings in Europa gemaakt, nu wil ik hem vullen met campings die iets speciaals te bieden hebben voor honden en hun bazen.
Het doel van www.LeukeHondencampings.nl is kampeerders zo overzichtelijk mogelijk zoveel mogelijk links aan te bieden naar websites van campings waar het bijzonder leuk is om met je hond te vertoeven en hen de mogelijkheid te bieden om meningen over deze campings met elkaar te delen.

Het idee voor deze website is ontstaan nadat er op het forum van de website Cam-ping-Frankrijk.nl heftige discussies over plaats vonden. Ik concludeerde dat er be-hoefte lijkt te zijn aan een gebundelde en complete informatie over dit soort campings.
Een andere conclusie die ik hieruit trok is dat als je als hondenbezitter je vakantie veel meer ontspannend is als je niet het gevoel hebt dat je overlast geeft, omdat de andere campinggasten zich storen aan de aanwezigheid van een hond. Ik verza¬mel nu alle links en wil deze op de website LeukeHondencampings.nl plaatsen.

Ik ben heel erg trots op mijn website, maar me er ook van bewust dat hij misschien nog lang niet perfect is. Ik zal telkens proberen verbeteringen toe te voegen. Ik zal het daarom fijn vinden als jullie mij suggesties voor eventuele verbeteringen of uitbreidingen willen geven.

Ook zal ik het leuk vinden, wanneer je nog tips over hondencampings of aan het met de hond kamperen gerelateerde onderwerpen heeft, deze van je te ontvangen
Geplaatst door: neenk , Datum: 20.01.2012 12:12
Ik heb per ongeluk de link naar mijn website niet goed geformuleerd, dit moet zijn: http://www.leuke-hondencampings.nl
Geplaatst door: Lut , Datum: 22.01.2012 22:06
Misschien kan je deze camping toevoegen. Camping Ploerz in Karinthië Oostenrijk. Wij zijn er in de zomer van 2011 geweest met 3 honden.Op Camping Ploerz ben je hartelijk welkom met je viervoeters. Zwemmen in het meer mag niet maar het is iets lager gelegen en de honden zien het niet waardoor ze niet snel in de verleiding komen.Maar in de omgeving zijn er wel genoeg plekken ( als je even zoekt) waar je hond wel kan zwemmen. De camping is eenvoudig maar je hebt er alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie en je mag zelf u kampeerplaats uitzoeken. De plekken zijn ook erg ruim. Sanitair is heel proper en de camping uitbater ongelooflijk vriendelijk.

http://www.ploerz.at/
Geplaatst door: neenk , Datum: 28.01.2012 23:22
Lut, bedankt voor je reactie.


Ik ben nog stteds geinteresseerd in heel veel tips van heel veel campings die net iets meer te bieden hebben voor de honden!
Geplaatst door: neenk , Datum: 02.03.2012 23:48
Ik heb inmiddels de website http://www.leuke-hondencampings.nl geupdate met veel meer campings in Europa. Tips zijn nog steeds welkom!
Geplaatst door: corrie v.d.kantn groot omheind gebied zodat de h , Datum: 08.06.2012 23:33
In de Limousin op de grens van de dordogne ligt in het plaatsje dournazac de camping la soupeze. Het is en kleine camping. Grote plaatsen, een groot omheind terrein waardoor de honden los kunnen lopen en met elkaar kunnen ravotten.
De camping wordt gerund door nederlanders. Het is een waar paradijs voor honden. Er is veel gezelligheid, beslist een aanrader
Geplaatst door: corrie v.d.kant , Datum: 08.06.2012 23:35
In de Limousin op de grens van de dordogne ligt in het plaatsje dournazac de camping la soupeze. Het is een kleine camping. Grote plaatsen, een groot omheind terrein waardoor de honden los kunnen lopen en met elkaar kunnen ravotten.
De camping wordt gerund door nederlanders. Het is een waar paradijs voor honden. Er is veel gezelligheid, beslist een aanrader. www.lasoupeze.com
Geplaatst door: C. Jacobs , Datum: 12.02.2017 18:05
Leuke site "leuke hondencampings". Jammer dat elke camping die vinden dat ze "hondvriendelijk" zijn meeliften op deze site. Ze vinden als de honden, al dan niet betalen, toegestaan zijn dat ze een leuke hondencamping zijn. Ik vind als mijn hond altijd aangelijnd (lees vastgebonden aan caravan, tent of auto) en er in de buurt geen losloopgebied is bepaald geen leuke hondencamping. Ik heb er in Frankrijk precies 3 goede hondencampings, waar men ook voor een afgezette plaats kanreservereb, gevonden. In Nederland gedacht door de site een leuke camping in Limburg gevonden te hebben. Trof daar een meeliften aan en een losloopgebied was 40 km verderop!! Zou graag een betere controle op de site zien zodat ik er zeker een leuke hondencamping kan vinden!
Geplaatst door: Irene Nieuwenhuizen , Datum: 19.02.2017 12:56
Ik reageer even op de opmerking van C. Jacobs: Helaas ben ik niet instaat om alle campings binnen Europa te testen op de faciliteiten voor honden. Hiervoor ben ik afhankelijk van de meningen van andere honden bezittende kampeerders. Dus als u onder de betreffende camping in Limburg een mening plaatst met uw (negatieve) ervaring, kunnen anderen hiermee beter hun keuze maken.
Ik heb op mijn website de mogelijkheid om te selecteren op faciliteiten, zodat men kan zoeken naar de camping die voor u en uw hond de juiste faciliteiten biedt. Sommige mensen vinden het belangrijkst hoeveel honden er zijn toegestaan, ik zou zelf ook kiezen voor een camping waar het voor de hond plezieriger is en hij los kan.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[11]