Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1252)

Forum - Reacties

oostenrijk verkennen
Geplaatst door: davy , Datum: 04.07.2011 23:53
we gaan dit jaar op vakantie naar het gardameer met een caravan. We reizen met een caravan en 2 kindjes van 5.
Omdat we ook al zeer lang graag naar Oostenrijk wilde gaan hebben we besloten om op de terugweg een aantal dagen in Oostenrijk te stoppen om daar de omgeving te kunnen verkennen en zo te zien of we daar een langere tijd kunnen doorbrengen.
Om deze reden zou ik jullie dan ook willen vragen of jullie geen tips konden geven van leuke campings..
Onze voorkeur zou uitgaan naar Karintie, al pinnen we ons hier niet op vast...De trefwoorden zijn voor ons; zwembaden, speeltuin,wandelen, en leuke bezienswaardigheden op geringe rijafstanden...
Wie kan er ons op weghelpen..

Alvast bedankt
Geplaatst door: Lut , Datum: 05.07.2011 20:58
zoek dan een camping uit in de omgeving van Villach. Daar zit je centraal wat uitstappen betreft.Op camping Burgstaller Komfort Cp Park zit je al goed wat kinderen en zwembad betreft.
Geplaatst door: peter , Datum: 06.07.2011 22:22
Ik zou aan de Osiachersee kijken, ligt net iets centraler. Neem voor een weekje de karinthie kaart en je hebt geen kind meer aan je kinderen.

bv Mentl Kleine camping of Berghof grootte camping

peter
Geplaatst door: Cathelientje , Datum: 12.08.2011 23:02
Wij willen rond 10 september naar VillACH Cmping Berghof gaan met de caravan.
Mijn vraag is weet men een fijne plek (nummer) op deze camping? Is er weleens geweld vanaf het meer, zoals aan het Gardameer goed kan spoken met hagelstenen.
W\Wij willen niet te ver van de toiletten staan.
Wie heeft er tips voor ons?
Geplaatst door: Lut , Datum: 12.08.2011 23:24
Cathelientje , wij zijn net terug van een buurtcamping van Berghof.Wij zijn op deze camping gaan kijken uit nieuwsgierigheid.Het is een grote camping met veel verschil in staanplaatsen, er zijn er hele grote maar het is een terrassen camping met in het midden toch wel een hele berg.Veel klimmen als je daar staat. Op de camping waren er een week geleden al vele vrije plaatsen dus denk dat je veel keuze zal hebben. Ja kan ook aan het water staan.Voor ons geen camping naar onze smaak.Veel te rumoerig en heel vele jonge gezinnen met kinderen en veel jeugd.Wij hebben ook een hond en die zien ze daar niet graag komen. Je zal wel een mooie plek kunnen uitzoeken denk ik. Succes
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[28]