Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1235)

Forum - Reacties

Oostenrijk (of zwisterland) in Meivakantie
Geplaatst door: mar , Datum: 06.04.2011 13:49
Wie kan me daarover iets vertellen. Welke campings zijn dan bv al met redelijke bezetting.
Werken de kabelbanen al, of zijn sommige bergpassen nog dicht vanwege de sneeuw?
Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Ooit in juni in de alpen geweest (Frankrijk) maar toen waren alle kabelbanen nog dicht: hoogseizoen skieen was net afgelopen en hoogseizoen vakantiegangers moest nog beginnen..in Mei ooit nabij de mont ventoux geweest: zuidkant was open, maar noordkant was nog dicht.
We willen met drie kleine kinderen gaan en gewoon wat leuke dingen doen: wandeling, bergmeertje, treintocht etc de standaard "highlights" bekijken.
Maar ik twijfel of de eerste twee weken van mei daarvoor al een goede periode is, of dat de zomervaknatie echt beter is daarvoor.
Als ik bv kijk bij touroperators dan zie ik dat ze vaak pas aanbiedingen doen vanaf juni. Maar geen idee of dat is omdat zij dan meer verdienen of dat mei nog echt te vroeg is voor een lekkere vakantie in Oostenrijk of Zwitserland.
Wie kan me ongeveer vertellen wat ik kan verwachten.
Geplaatst door: peter , Datum: 08.04.2011 22:02
Stel deze vraag maar eens op het Alpenfreaks forum. www.alpenfreaks.be
Op dit forum komen mensen die het hele jaar door de Alpen bezoeken en je veel goede tips kunnen geven.

Groet,

Peter
Geplaatst door: mar , Datum: 15.04.2011 20:44
Peter bedankt. Heel snel gaat het allemaal niet..heb volgens mij al dagen geleden een inlog gevraagd voor het forum van alpenfreaks. Maar de site lijkt me een schat aan info te bevatten.
Geplaatst door: peter , Datum: 18.04.2011 19:33
Hoi Mar5, en heb je al toegang gekregen?

Groet,

Peter
Geplaatst door: mar , Datum: 19.04.2011 22:23
Ja inmiddels wel!
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]