Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1231)

Forum - Reacties

Gezocht: Camping met vrije plaatsen (waar je mag staan waar je wilt)
Geplaatst door: Ger , Datum: 02.02.2011 08:59
Weet iemand nog een camping met vrije plaatsen?
Omdat we niet van 'laantjes' houden op een camping, zijn we op zoek naar een camping die dit niet heeft en waar je kunt staan waar je maar wilt.
Zou helemaal mooi zijn als je een kampvuur bij je tent mag maken.
Geplaatst door: corine , Datum: 23.02.2011 14:57
Hallo, ook wij zijn geen "laantjes-kampeerders" en hebben met veel plezier op de volgende campings gestaan. Het is al wel een poosje geleden (2003 en 2005) maar volgens mij is het nog niet veranderd. Camping Grossglockner in Heiligenblut en Camping Kaunertal in hoe kan het ook anders, het Kaunertal (nabij Landeck). Op beide campings ook geen afrasteringen dus lekker alle ruimte. Succes....Corine
Geplaatst door: Bart Slegt , Datum: 03.03.2011 16:39
Zijn bovengenoemde campings ook geschikt om met een tandemasser te komen en te staan ? Wij houden namelijk ook niet van die laantjes maar welke site ik ook bekijk zie ik bijna alleen maar laantjes.

M.vr.gr.

Bart en Marga
Geplaatst door: Corine , Datum: 09.03.2011 16:45
Qua ruimte op de camping zelf is het geen probleem om er met een grote tandemasser te staan. Wij hadden toen zelf ook een vrij grote caravan. Ik kan alleen niet meer goed herinneren of we problemen hadden met de oprit naar de campings. Ik denk het niet anders wist ik het nog wel, maar zoiets is natuurlijk altijd na te vragen bij de campings zelf.
Geplaatst door: ivo , Datum: 11.03.2011 22:24
camping in heiligeblut zal wel lukken, weet alleen niet of tandemassers wel toegestaan zijn. oprit is groot genoeg, is wel een redelijke helling naar camping, en beneden is het NAT als het regent ( hele veld vol water)
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[53]