Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1221)

Forum - Reacties

Openlucht zwembad in Karinthië
Geplaatst door: ® Jeff , Datum: 16.01.2011 20:59
Wie kan ons helpen met het volgende.
We gaan deze zomer voor 2e keer naar de Ossiacher See (camping Berghof).
Daar kunnen we lekker in het meer zwemmen maar onze kinderen zouden ook heel graag een keer naar een groot buitenbad willen met glijbanen en dergelijke.

Wie weet of er een leuk buitenbad in de buurt is ?
Geplaatst door: Wilma , Datum: 16.01.2011 22:17
Wij zijn met de Kaerntencard onderweg in Gmund naar een openlucht zwembad geweest. Supergroot is het niet, maar wel een leuk zwembad met een glijbaan. Er staan overigens meerdere zwembaden in het Kaerntencard boekje, maar wij kennen alleen het overdekte zwembad in mallnitz (viel tegen). Misschien zit er nog wel een leuke tussen.
Geplaatst door: peter , Datum: 18.01.2011 19:03
Hoi Jeff,

Klik maaar een s op deze link en je ziet een mooi zwembad met glijbanen, zomers een klimijsberg, en 2 km verder langs de oever:

http://www.panoramablick.com/oesterreich_ossiacher-see_ossiach-ossiachersee.htm
Geplaatst door: ® Jeff , Datum: 18.01.2011 19:26
bedankt voor de tip maar volgens mij is dit ook gewoon zwemmen in het meer en niet een echt zwembad.
Geplaatst door: peter , Datum: 28.01.2011 18:06
Hoi Jef,

Echt spectaculaire zwembaden ben ik niet tegen gekomen, maar kijk eens op de site van de Karinthiekaart. Ik dacht dat het om de glijbanen ging. Chloor water stinkt zo ;)

Groet,

Peter
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 28.01.2011 19:09
wij gaan voor de 2ex naar camping am waldbad in dellach im drautal(karinthie).
deze camping heeft een heel mooi zwembadcomplex met glijbaan.
en qua afstand is het goed te doen want wij zijn afgelopen zomer bij camping berghof geweest zwemmen.
vandaar ik het weet.
onze kinderen zwemmen liever in een zwembad dan in een meer maar wilde het toch een keer proberen wat ze er van vonden.

Geplaatst door: ® Jeff , Datum: 28.01.2011 22:04
Hoi Nicole

Bedankt voor de tip
Ga die karnten card zeker aanschaffen

Hoe lang is het ongeveer rijden van ossiacher see naar dat zwembad ?
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 04.02.2011 19:20
ik heb het mijn man na gevraagd hoe lang het rijden was maar hij wist het niet meer.
we zijn die dag eerst naar andere dingen geweest voor dat we naar die camping gingen.
misschien dat je er achter kunt komen via een routeplanner op internet
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[14]