Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1213)

Forum - Reacties

Seecamping Berghof Karinthië
Geplaatst door: Lut , Datum: 27.11.2010 21:52
Op deze camping zijn tijdens het hoogseizoen enkel honden toegelaten op speciale voorziene plekken.Helemaal aan het einde van de camping.Op zich hebben we daar geen probleem mee maar ik heb enkele vragen.Wie heeft met zijn hond daar al eens gestaan.Zijn het mooi plekken of sta je er maar in een hoekje.Kan je u hond er goed uitlaten.Lees dat de hond niet in het meer mag zwemmen,klopt dit.Kan je vanaf de camping gaan wandelen met de hond.Dank u
Geplaatst door: petern , Datum: 30.11.2010 21:28
Hoi Lut,

Honden mogen bij Berghof, bij het hondengedeelte zwemmen, staat ook op de site. Ik heb geen idee welk gedeelte van de camping honden gedeelte is, maar er zijn geen slechte plaatsen. Wij staan bij de buren, want ik vind de camping te groot. Aan de overkant van de weg heb je een prachtig bos tegen een helling waar je heerlijk kan wandelen.

Geplaatst door: Lut , Datum: 01.12.2010 12:48
Dank voor u reactie. Het hondegedeelte kan je op het grondplan terug vinden ( helemaal aan de linkerkant )Heb hun site bekeken maar niet gezien dat daar honden in het water mogen. De buren camping die jij dan bedoeld is dat camping Mentl.Daar mogen geen honden tijdens het hoogseizoen.Heb ook liever een camping die wat kleiner is maar kan niet veel vinden.Moet ook nog centraal liggen voor de Karinthië kaart.Denk ook nog aan zwembad camping Mössler Döbriach. Weet net of daar honden welkom zijn.Moet het nog bekijken.

Bedankt Lut
Geplaatst door: petern , Datum: 02.12.2010 22:12
Klopt wij zitten op Mentl, maar daaar mogen geen honden in het hoogseizoen.

Op de site staat: De hond mag slechts op een bepaald gedeelte van de camping komen: het hondengedeelte. De rest van het terren is voor de hond verboden. Honden die van zwemmen houden mogen bij het hondengedeelte 'te water worden gelaten'.

het stuk waar jullie mogen staan heeft mooie plekken, ik zou me daar geen zorgen over maken. Je staat daar heerlijk. En de camping ligt centraal voor allerlei uitstapjes.

Groet,

peter
Geplaatst door: Lut , Datum: 02.12.2010 22:32
Heel erg bedankt voor dit nieuw,goed dat het mooie plekken zijn.Ik ga het zeker nog eens goed bekijken.Heb nu die info over honden op hun site ook gevonden, zag er helemaal over.Bedankt.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[4]