Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1212)

Forum - Reacties

Karinthië Card
Geplaatst door: Patrick , Datum: 24.11.2010 22:29
Misschien een moeilijke vraag maar ik zoek een camping waar je zo centraal mogelijk zit wat uitstappen met de Karten Card betreft.Ik wil graag de kabelbanen, de panoramische wegen en de natuurbeleving zoals watervallen bekijken.Kortom alles wat met natuur te maken heeft.Heeft iemand een tip zodat ik niet te veel moet overbruggen met de auto.Dan spreek ik over maximum 1 uurtje rijden. Alvast bedankt
Geplaatst door: Mireille Kooman , Datum: 25.11.2010 15:01
Patrick,

Ga dan rond Villach zitten. Wij zaten twee jaar terug richting Klagenfurt (Camping Juritz) maar dit was flink rijden naar de Grossglockner bijv.
Geplaatst door: Wilma , Datum: 25.11.2010 15:07
Ook wij hebben een aantal jaren bij Villach in de buurt gestaan, aan de Ossiachersee. Dit is inderdaad een mooi centraal gelegen punt voor diverse uitstapjes met de Kärntencard.
Geplaatst door: Lut , Datum: 02.12.2010 11:35
En welke camping raad je dan aan.Honden toegelaten en animatie is niet echt nodig.we zijn en stel zonder kinderen.
Geplaatst door: Jantine , Datum: 02.12.2010 14:36
Camping Fischerhof Glinzner aan de Afritzersee (http://www.eurocampings.net/nl/europa/oostenrijk/karinthie/camping-fischerhof-glinzner-106104/) zit erg centraal in Karinthië. Hier vandaan is vrijwel alles < 1uur te berijden. Prima camping aan een meer waar je ook lekker kunt zwemmen.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[12]