Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1188)

Forum - Reacties

Caravan-stalling in Zuid-Duitsland/Oostenrijk
Geplaatst door: Henk Bos , Datum: 10.08.2010 23:45
Hallo mede-forumleden,

Ik wil vanaf volgend jaar (voorjaar 2011) mijn caravan gaan stallen op een camping of in een schuur in het zuiden van Duitsland (omgeving ten zuiden van Stuttgart-Munchen)in de Allgau/Bayern of in Oostenrijk.
Wie weet er ruimte, maar vooral wie heeft ervaring met stalling in deze omgeving?
Of is het mogelijk om de caravan te laten "overwinteren" op een camping in een afgesloten ruimte?

Alle info is welkom....!!

Vriendelijke groeten,
H.G. Bos
Veenendaal
Geplaatst door: Jack Aalst , Datum: 24.08.2011 13:51
Hoi,
Ook wij zijn op zoek naar een stalling in deze omgeving. Hebben tijdens ons verblijf in Brixen al om ons heen gevraagd maar tot op heden nog niets gevonden. Hebben jullie al iets gevonden? Wij zouden dat graag vernemen.

Vriendelijke groeten Jack Aalst
Geplaatst door: peter , Datum: 24.08.2011 20:35
Voor het tweede jaar hebben wij onze vouwwagen in Oostenrijk achter gelaten. Het beste kan je op de campings in de buurt van waar jij je caravan wilt stallen vragen of zij adressen weten. Onze vouwwagen staat nu bij een ander adres dan vorig jaar, want de vorige stalling dacht dit jaar de hoofdprijs te kunnen vragen.

Groet,

Peter
Geplaatst door: H.van Dongen , Datum: 30.11.2012 16:01
Ook wij zijn op zoek hiernaar maar is bijna niet te vinden,we hebben nu een camping die de hoofdprijs vraagt,als iemand ergens een adres heeft hoor ik dat heel graag?
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[7]