Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1187)

Forum - Reacties

Camping 2011
Geplaatst door: Henny , Datum: 08.08.2010 23:14
Ben me al aan het orienteren voor een camping voor 2011
Wat ik zoek :
-Kleine camping
-Schoon sanitair
-gezellige sfeer
-mooi gebied om te wandelen en dingen bekijken
-rond de 20/30 euro pn


Ik hoef geen camping met allerlei faciliteiten doen we niets mee want onze kinderen gaan niet meer mee .
We capmperen met onze eigen tent

Wie kan ons een camping aanbevelen ?
Wij gingen altijd naar Frankrijk maar ik wil wel eens iets anders

Alvast bedankt
Henny


Geplaatst door: riet , Datum: 10.08.2010 21:59
http://www.camping-neubauer.at/index1.htm

http://www.camping-koelbl.at/

wij gaan de laatste jaren ook zonder kinderen,en deze 2 vonden wij ideaal,niet te groot,rustig,lekker recht aan het meer,en heerlijk om te wandelen en te fietsen

de ene camping staat aan de milstattersee en de andere aan de ossiachersee.
Geplaatst door: rockfire , Datum: 11.08.2010 23:13
Camping Edelweiss in het Stubai-tal.

Zeer mooie omgeving, binnen jouw prijsklasse en ideaal dal voor te wandelen.
(sanitair is prima).

Geplaatst door: Monique , Datum: 12.08.2010 19:55
camping passrucker in altenmarkt in pongau (salzburgerland)Wij staan er nu voor het 2e jaar. Prima, kleine camping, super sanitair en nette prijs. Heel mooi wandelgebied en uitstapjes in de omgeving.
Geplaatst door: Henny , Datum: 13.08.2010 09:40
allereerst bedankt voor de reacties, ik had eerst zelf ook wel op internet gekeken, maar ik hoor het liever van degene zelf die er staan.
De eerste reaktie , die campings zijn ons eigenlijk nog te groot, de 2 laatste reaktie dat zijn de soort campings wat wij zoeken.

Nu heb ik nog een vraag reserveren jullie ook ? of is er altijd wel plaats
En het weer hoe is het daar in juli of augustus ?
Ik hoef geen hoge temperaturen als het maar overwegend droog is.

Geplaatst door: Ella , Datum: 14.08.2010 22:42
Wij zijn net terug uit Oostenrijk. Stonden op de camping in Kötschach-Mauthen en deze camping zou perfect zijn.
www.alpencamp.at
Kleine camping, erg mooi sanitair en een campingbeheerder die het iedereen zeker naar zijn zin maakt.
Top camping!
Geplaatst door: Monique , Datum: 17.08.2010 19:56
(camping passrucker)
vorig jaar hebben we niet gereserveerd daar, dit jaar wel omdat we een specifieke plaats wilden hebben en we gebruik wilden maken van de zomeraanbieding incl. salzburgerlandcard en die was heel aantrekkelijk.
Op deze camping is altijd wel plek, dus reserveren is echt niet nodig.
En ja het weer, dat is in oostenrijk altijd afwachten, wij hebben er dit jaar 2 weken gestaan en hebben wel wat regen gehad, maar voornamelijk s'avonds. Het is ook erg lokaal, bij jou kan het regenen terwijl aan de andere kant van de berg de zon schijnt. Door de bergen is het echt onvoorspelbaar.
Geplaatst door: Wilbert , Datum: 18.08.2010 09:22
ik kan ten zeerste aanbevelen www.campingreiterhof.at [zie ook beoordeling zoover.nl]zeer goede camping in mooi gebied waar veel te zien en te doen valt[www.hopfgarten.at,www.kitzalps.at]
Geplaatst door: rockfire , Datum: 23.08.2010 14:20
Wij hebben dit jaar niet gereserveerd. De eerste dagen (toen was het nog mooi weer), was de camping 'bijna' vol, daarna was er plaats te over. Ik zou het risico nemen en niet reserveren, in het ergste geval vind je wel enkele dagen plaats op een andere camping.
Geplaatst door: Ria , Datum: 24.08.2010 18:15
Voor het weer moet je niet naar Oostenrijk toe, het kan lang (weken) regenen en dat is voor ons ook een reden om niet naar Oostenrijk te gaan. Wij vinden het verschrikkelijk om te kamperen in de regen. De omgeving is allemaal best mooi, al blijven Frankrijk, Spanje, etc net zo mooi. Wij zouden dus niet snel kiezen meer voor Oostenrijk...de gezelligheid en het weer is in Frankrijk beter.
Geplaatst door: Wilma , Datum: 24.08.2010 20:01
Wij zijn nu 4 jaar in Karinthië geweest en 4 keer mooi warm weer gehad. met een enkele dag een keer regen. In de Ardeche en de Gard in Frankrijk hebben we het twee jaar achter elkaar wat dat betreft helemaal niet getroffen. Koud en veel bewolking en regen vanaf eind juli/ augustus. Dit verwacht je niet in Frankrijk, dus vindt het een beetje overdreven om te zeggen dat je voor het weer niet naar Oostenrijk moet gaan. In Karinthië is het weer beter dan in de overige delen van Oostenrijk.
Verder kan ik als kleine camping, camping Mentl aan de Ossiachersee aanbevelen. zeer gemoedelijk en mooi schoon sanitair. Centraal gelegen wat betreft diverse uitstapjes met de Kaerntencard. Wij vinden het allemaal veel gemoedelijker en vriendelijker in Oostenrijk.
Geplaatst door: herja , Datum: 23.11.2010 22:09
Camping Murinsel!!
Kijk maar op hun website en in zoover en je weet wel waarom>
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[21]