Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1154)

Forum - Reacties

Leuke camping gezocht
Geplaatst door: Theo ter Horst , Datum: 15.02.2010 15:46
Wie weet er nog een leuke camping met ruime plekken (liefst Tirol, hoeft niet) waar ook regelmatig jeugd is te vinden in de leeftijd van 12-15 jaar (ongeveer)? Het meenemen van een hond moet ook mogelijk zijn. Prijsklasse tot ongeveer € 42,00 per nacht voor 2 volw, 2 kind,hond., auto en caravan.
Uw sugguesties/tips zijn van harte welkom !
Geplaatst door: jans , Datum: 23.02.2010 17:15
Hallo, zou even op de site van camping rosental roz kijken. Het ligt niet in tirol maar karinthie. Camping waar genoeg jeugd is in die leeftijd en het is een hondvriendelijke camping.
mvg
Geplaatst door: Wilma , Datum: 24.02.2010 09:50
Hallo, ook ik zou je deze camping aanbevelen. Gelegen in een mooie omgeving en veelal mooi weer.
Mooie ruime plekken en zoals al eerder vermeld hondvriendelijk.
Onze kinderen van 11 en 13 gaan hier graag naartoe, er is genoeg voor hun te doen.
Geplaatst door: Lut , Datum: 27.02.2010 20:39
Waarom niet naar Schlosscamping in Volders. De meeste bezoekers zijn Nederlandse gezinnen met kinderen . De camping ligt in Tirol met een prachtige omgeving en mooi uitzicht.Heel veel te zien in de omgeving , je komt tijd te kort.De hond is er welkom , je kan hem achteraan de camping een wegje omhoog dat uitkomt in een bosje goed uitlaten en de omgeving is prima om met je hond te gaan wandelen.Nog vragen over deze camping , je mag mij altijd mailen, wij waren er vorige zomer ( juli/augutus) met 3 honden.( geen kinderen meegenomen)
Geplaatst door: Dennis , Datum: 05.05.2010 01:12
Hoi

Camping Hell in Zillertal (Fügen) vind ik een super camping, ben al op vele campings geweest maar dit is de mooiste en beste op alle gebied.
Neem eens een kijkje op hun site...
www.zillertal-camping.at
In de buurt zijn grote watervallen, een groot meer, bobslee baan, groot indoor zwembad, zilvermijn,...

Succes en alvast een leuke vakantie toegewenst!

Groetjes
Dennis
Geplaatst door: jan , Datum: 10.05.2010 17:31
In Hell zijn honden in het hoogseizoen niet toegestaan. En aangezien de TS kinderen in de schoolgaande leeftijd heeft.....
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[61]