Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1147)

Forum - Reacties

Kleinschalig en GROTE plekken!
Geplaatst door: Karin , Datum: 15.01.2010 20:29
Ieder jaar weer: ik struin avond aan avond het internet af. Als een camping me iets lijkt probeer ik alle sites waar meningen van mensen en foto's van die camping te vinden zijn. En negen van de tien keer krijg ik dan absoluut geen goed beeld van de grootte van de plekken. Twintig foto's van spelende kinderen. Twintig foto's van sanitair en evenzoveel foto's van het zwembad vanuit iedere hoek gefotografeerd. Dus mijn concrete vraag aan u allen:

Wij zoeken:
* een kleinschalige camping
* RUIME plekken met schaduw (= niet kunnen zien wat de buurman op zijn bord heeft)
* zwemgelegenheid
* bergen willen we zien!

Wie kan ons aan een leuke camping helpen?
Geplaatst door: anke , Datum: 16.01.2010 16:56
Geplaatst door: Lut , Datum: 09.02.2010 22:02
Ja de vorige reactie zit erop, dat is ze. Wij zoeken ook steeds naar een camping met ruime plekken en niet zo groot. Ga naar Schlosscamping in Volders.Vorige zomer gestaan en het was er zalig. Vele Nederlanders om een gezellig praatje mee te maken. Zalig zwembad.( wel niet groot) en een ruime kampeerplaats.Wij hadden een caravan met voorluifel, een auto en nog veel plaats over.Neen je kan echt niet zien wat je gebuur gaat eten.Plekken zijn 100 m².Als je reserveert krijg je de mooiste plekken en het uitzicht is er prachtig ,wat een mooie bergen.Gaan !

© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[42]