Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1142)

Forum - Reacties

rosental roz
Geplaatst door: astrid2001 , Datum: 06.01.2010 22:30
hallo wij zijn een gezin van 2 vlw. en een kind van 8, wij weten nog niet waar we precies heen willen , nou kwam ik op internet camping rosental roz tegen en dacht wauw dat ziet er leuk uit, wie kan mij wat meer vertellen over de camping, we hebben een eigen tent, hoe liggen de supermarkten ten op zichte van de camping, en is er wat te doen in de omgeving van de camping, hij lijkt me wat afgelegen?! wij gaan meestal half juli op vakantie , zit ie dan vol?
wie heeft de antwoorden op mij vragen
Geplaatst door: Wilma , Datum: 07.01.2010 09:35
Hallo Astrid,

Wij zijn afgelopen zomer ook naar deze camping geweest en onze meiden van nu 10 en 13 wilden graag terug. Wij gaan dus wederom naar deze camping. Wij waren hier vorig jaar vanaf 19 juli, de camping was nog niet vol. Omdat de voor ons gereserveerde plek niet gunstig was voor onze grote tent, konden we zelf een andere plek uitzoeken.
Voor diverse supermarkten moet je naar Ferlach rijden, ongeveer 8 km.
De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Je staat via een binnendoor weg met een brug over de Drau in ongeveer 25 minuten in Klagenfurt. Ook tochtjes naar Slovenië zijn heel goed te doen. Wij vinden hem niet afgelegen liggen, maar het is maar hoe je er zelf tegenaan kijkt natuurlijk. Wat uitjes betreft,de Tschjeppaschlucht in Ferlach, de diverse kabelbanen en zomerrodelbanen, Trögener klamm, grotten, reptielenzoo, Villach en het daar dichtbij gelegen Abenteuer Affenberg, de Gerlitzen etc.
Dit is allemaal goed te berijden. Kijk maar eens op Kaerntencard.at, deze is de moeite waard om aan te schaffen.
Kortom een gezellige camping met mooie grote plekken en een prachtig sanitair.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[51]