Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1133)

Forum - Reacties

Fischerhof Glinzner Afritz am See
Geplaatst door: Teun , Datum: 04.12.2009 15:46
Wie kan mij meer info geven over deze camping? Komen hier veel Nederlander? Is er genoeg te doen voor kinderen van 10/12 jaar. Gezellig plaatsje in de buurt?
Meer tips?

BVD
Teun
Geplaatst door: Jantine , Datum: 10.12.2009 13:32
Afgelopen jaar op deze camping geweest. Kleine camping met veel vaste gasten, vnl. nederlanders. Ook behoorlijk wat vaste plaatsen. Mooie plekken aan het meer, maar ook al reserveer je van te voren niet de zekerheid zo'n plaats te hebben (tenzij je vaste gast bent volgens mij). Wij hadden gereserveerd, kwamen vrijwel tegelijk met een ander gezin aan op de camping die niet gereserveerd hadden en ook plannen hadden zo'n 2 weken te blijven (hoorden wij later), zij stonden net de pootjes uit te draaien op een prachtige plek aan het meer en voor ons was er geen plaats meer aan het meer....! Commercieel gezien is het aantrekkelijker voor degenen die op de bonnefooi gaan en aan de overkant van het meer rijden die plekken aan het meer te zien waarschijnlijk. Wij stonden tussen het meer en het restaurant (waar je prima kunt eten) in, waarbij ook een kleine buitenbar is en hebben ons 's avonds behoorlijk gestoord aan het geluid uit deze bar (muziek en plaatselijke, luidruchtige mensen). Op de camping kan je zwemmen in het meer (vrij koud vond ik het), er is een overkapping met tafeltennistafel, poolbiljart etc. Er waren niet veel oudere (>12 jaar) kinderen, maar die er waren hadden er niet veel, tot 12 jaar is wel te doen denk ik. Afstand tot het dorpje (langgerekt en paar winkels, en benzinepomp) niet groot, ik verwacht een 10-15 min. lopen. Sanitair op de camping is eenvoudig en schoon. De omgeving is prachtig en er is veel te doen, de Kärntencard is aan te bevelen. De camping is ook goed gelegen tov bezienswaardigheden en activiteiten. Een prima uitgangspunt dus, maar wij misten eigenlijk een zwembadje, hebben liever iets grotere plaatsen (aan het meer wel groot) en als ik gereserveerd heb ga ik er van uit dat je de best mogelijke plaats krijgt.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[8]